Flathill Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Sitter og skal laste ned et spill fra Steam da jeg er på lan og skal spille med noen kompiser. Han vi er hjemme til, har fiber med 50Mbps inn og 50Mbps ut. Når jeg skulle laste ned spillet endte jeg opp med en nedlastingshastighet på under 1Mbps, de andre rundt meg hadde opp i mot 6Mbps. Vi gikk på Speedtest.net hvor de fikk 50 nedlastninghastighet, jeg lå på 5-6. Noen som har peiling på hvorfor? Vi alle er koblet til samme ruter gjennom en Netgear ProSafe Switch, alle bruker kabel hvor jeg og en til har Kat6(noe som egentlig ikke burde ha noe med saken å gjøre, men tar det med uansett). Jeg restarteT PC'en og internethastigheten min ble deretter like alle andres, men jeg er redd dette kan skje igjen og siden jeg har vesentlig tregere internet hjemme, vil jeg gjerne finne ut av dette. Jeg er jo også svært nysgjerrig. All hjelp mottas med takk. Trengs mere info kan jeg selvfølgelig ordne med dette om nødvendig. Endret 1. april 2013 av Flathill Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 5-6 MB/s = 40-48 Mbps. Det er forskjell på Byte og bit. 1 Lenke til kommentar
Flathill Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) 5-6 MB/s = 40-48 Mbps. Det er forskjell på Byte og bit. Selvfølgelig og jeg beklager dette på det sterkeste. Innlegget er skrevet i all hast og tenkte rett og slett ikke over dette. Redigerte innlegget og håper alt er ok nå. Hvis du ser du bort fra overskriften da selvfølgelig. Endret 1. april 2013 av Flathill Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Tror ikke du heeeelt har forstått det... Du redigerte innlegget nå, å sa du har 400/400 Mbps.. (50 MB/s).. Det er veldig mye du Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvilken hastighet står NICet ditt oppført som? http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-check-network-interface-card-nic-status-usi.html Lenke til kommentar
Flathill Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hvilken hastighet står NICet ditt oppført som? http://www.dummies.c...status-usi.html Auto 1.0 Gbps/Full duplex. Dette du tenker på? Står også "No conflicts". Tror ikke du heeeelt har forstått det... Du redigerte innlegget nå, å sa du har 400/400 Mbps.. (50 MB/s).. Det er veldig mye du Har ikke peiling.. :o Nå står dt Mbps Endret 1. april 2013 av Flathill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå