brosolok Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 har laget nytt passord til min gamle playstation bruker, men når jeg skriver inn mailen og passordet sier den bare at jeg ikke kan logge på med en annen brukers logg - på ID (e - postadresse) noen tanker ??? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 hvis du går helt til venstre i ps3 menyen så kan du velge bruker-kontoer, tror du må lage en ny en for å kunne logge på en annen ID Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Psn er ikke noe bra. Bruk steam Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ja du må det, men ikke om du bare har bytta passord. Da skulle det fungere. Bare prøv bytte igjen, eller om du ikke kommer online nå går du på glemt passord og får nytt på mail, så logger du på med det du fikk tilsendt og bytter til det du vil ha på nytt. Sikker på du ikke bare har skrevet passordet inn feil? Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 hvis du går helt til venstre i ps3 menyen så kan du velge bruker-kontoer, tror du må lage en ny en for å kunne logge på en annen ID hvis du går helt til venstre i ps3 menyen så kan du velge bruker-kontoer, tror du må lage en ny en for å kunne logge på en annen ID har gjort det kommer fortsatt opp det samme Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Psn er ikke noe bra. Bruk steam spar oss for idiotien din.... 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 har laget nytt passord til min gamle playstation bruker, Har du bytta passord til PSN, er det det du mener, eller har du koda hele brukeren med et eget passord? Eneste er at hadde du den ene brukeren på en anen PS3 og så logga på med den brukerern på en ny PS3 og bytta passord da? Det skulle fungere det å, men det fungerer ikke hos meg heller, så bruker bare den gamle PS3en, ellers må jeg nok resette allt, men det gidder jeg ikke. Om du ikke kommer online i det hele tatt burde du bare trykke glemt passord og bytte på nytt(: Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 greide å logge meg inn på min gamle bruker...... hadde helt glemt at jeg hadde lagd tre brukere! husker ikke mailen eller passordet til den rette brukeren. PC HERE WE COME!!!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 PC, the solution for simple minds. Lke godt at du går tilbake til PC om du ikke klarer å huske ett sett brukernavn/passord. Får håpe for din del at du ikke hadde passord innlogging på PC'en din da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå