dagfinrud Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 har lest at jeg kan ''sparke'' folk ut av ruteren, så jeg har en bror som er frekk mot meg og han vil ikke la vær. men han er avhengi ps3. så jeg vil sparke han ut av ruteren til han blir snill mot meg. er det noen som vet hvordan man gjør det???? ( ruter er jensen airlink) Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 nokså enkelt det . bare gå inn på routeren og nekt mac adressen til hans nettverks kort adgang til router Lenke til kommentar
dagfinrud Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 må jeg på han sin ps3/data for og finne det?? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) MAC-adressene står vanligvis tilgjengelig på kontrollpanelet til routern din, som vanligvis er tilgjengelig via 192.168.0.1 eller 1.1. Enkelte routere representerer også maskinene kun med hostname. Endret 1. april 2013 av Occi Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nei, du logger inn og ser på DHCP lease. Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 hvis du får ikke tak i den rette adresse, eller noe lignende. er det bare å sparke en og en, helt til du finner hvilken er broren Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 har du mac adresse filter i routeren din er det lekende lett. Hver maskin /tablet /telefon/etc har tildelt hver sin ip og MAC adresse og i mac filteret kan man velge f.eks på min dlink router kan jeg velge om jeg vil gi tilgang eller ei til internet etc. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Pass på at du ikke sparker ut deg selv da ;-) Tror neppe foreldrene dine blir fornøyd med deg hvis du gjør dette... Blir antageligvis du som får kjeft (og straff?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå