Theatät Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Heisann. Trenger noen tips til kabelrydding i PCen min. Har fullstendig modulær strømforsyning, men bruker flere kabler enn det er behov for. Blan annet kunne jeg spart meg en molex-utgang, dersom jeg hadde en molex til sata kabel, og på samme måte kunne jeg spart plass om jeg hadde en sata-sata extender. Kikket litt på ebay, og ser at disse kablene praktisk talt gis bort, men er litt usikker på hvordan det er å sette billigkabler fra tilfeldige selgere på ebay inn i pcen. Er det noen som har erfaring med slike kabler? Eventuelt andre plasser de kan kjøpes? (ligger på ebay for 10-20 kroner) Lenke til kommentar
War Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kabel er kabel, men er det sååå dyrt i norge? 60kr ol? Hvis du bor i trondheim kan du få en svart molex til 2 sata av meg. Lenke til kommentar
Theatät Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hehe, mulig det ikke koster noe særlig her heller. Problemet er mer hvor jeg får tak i det. Har en molex til sata som fulgte med skjermkortet, men trenger en sata-hun til molex-han (tror jeg). Ellers takk for tilbudet! Endret 1. april 2013 av jøggZ Lenke til kommentar
War Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10175 Ebay-kabler er helt ok de, det er bare mye styr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå