Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig et undervannshus til mitt Nikon D5100 og hadde det med under vann for første gang på søndag. Tok bla dette bildet.

Har tidligere bare brukt kompaktkamera under vann, og dette var mye vanskeligere må jeg si.

Men veldig morro. Synes ikke dette ble så galt.

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Fikk endelig et undervannshus til mitt Nikon D5100 og hadde det med under vann for første gang på søndag. Tok bla dette bildet.

Har tidligere bare brukt kompaktkamera under vann, og dette var mye vanskeligere må jeg si.

Men veldig morro. Synes ikke dette ble så galt.

 

Hva synes dere?

 

Vanskelig å uttale seg foreløpig. Å faktisk ta med bildet i innlegget ville gjøre det mulig å si noe mer. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tok bla dette bildet.

 

Hva synes dere?

 

Trykk på "full editor" under innlegget ditt "trykk først rediger", så finner du et stykke nedover "velg fil" finn filen/bildet og når det er lastet inn til forumet trykker du i innelgget ditt det du vil at bildet skal være så finner du til høyre ved bildefilen "legg til" trykk på den.

 

Bildene skal ikke overstige 1280 piksler i lengderetning.

Lenke til kommentar
Fins det noe onlinekart der man kan finne ut hvor man finner f.eks Pan-Starrs?

 

Jeg bruker et program til iPhone som heter GoSkywatchPro

Da velger jeg bare elementet jeg vil finne i programmet retter telefonen mot himmelen, så kommer det opp en pil som guider meg til rett plass.

 

Jeg var ikke klar over denne, og kommer nå til å ta turen it i kveld for å se om jeg finner den.

Spennende :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker et program til iPhone som heter GoSkywatchPro

Da velger jeg bare elementet jeg vil finne i programmet retter telefonen mot himmelen, så kommer det opp en pil som guider meg til rett plass.

 

Jeg var ikke klar over denne, og kommer nå til å ta turen it i kveld for å se om jeg finner den.

Spennende :D

Takk for info, skal prøves :)

Endret av Wraith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...