Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geita i Byrkjedal tatt med ”plastlinsen” som jeg kjøpte på tilbud til 1395,- på Elkjøp.

Tar en prisen med så er objektivet kjempe, og danker fint ut tilsvarende til langt mer ubehagelig pris. f/7- 1/250s- iso100- 100mm. Billiglinsen er 55-250mm. Kamera EOS 650

geitz.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Dagensbilde:

post-44035-0-37580600-1364976032_thumb.jpg

Dette bildet har blitt plukket ut som dagens bilde i dag. Jeg har etter forslag i fra Aetius valgt å fjerne et lysende skilt oppe til venstre i bildet, samt beskjært vekk en del av det svarte feltet i i topp av bildet. Jeg har også lysnet bildet noe, for å få hentet ut litt mere info i de mørke områdene av bildeflaten.. :)

Lenke til kommentar

"The more you rise your line of sight, the more you will be of importance to the community. The more you rise your line of sight, the more you will be of importance to the civilization."

Phillipe Starck

Lekkert, men dette er vel satt sammen av flere bilder? Eller?

Lenke til kommentar

Lekkert, men dette er vel satt sammen av flere bilder? Eller?

Yep. Stjernehimmelen er et helt annet bilde jeg hadde liggende fra tidligere. Så for meg at det kunne passe, og ønsket å ta fram Photoshop igjen. :) Bare to eksponeringer altså.

Lenke til kommentar

«Qantas, jujubes, salcido, Ford Fairlane.»

(Jeg aner ikke om det er en Ford Fairlane, men måtte bare ha med det sitatet. )

post-281395-0-34627400-1365018796_thumb.jpg

post-281395-0-78073500-1365018798_thumb.jpg

Definitivt ingen Fairlane som var en av de råeste raggarbilene på 60-tallet! Ligner mistenkelig på en Ford Taunus 20M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...