rbsol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Ei brygge ved Trondheimsfjorden 1 Lenke til kommentar
PUK Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Geita i Byrkjedal tatt med ”plastlinsen” som jeg kjøpte på tilbud til 1395,- på Elkjøp. Tar en prisen med så er objektivet kjempe, og danker fint ut tilsvarende til langt mer ubehagelig pris. f/7- 1/250s- iso100- 100mm. Billiglinsen er 55-250mm. Kamera EOS 650 2 Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Melder meg på denne tråden igjen da fotogleden stiger i takt med sevjen (og nye objektiver). Prøver meg forsiktig med noen portretter som et ledd i uttestingen av ny 70-200 linse! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Teddy- Skrevet 2. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2013 "The more you rise your line of sight, the more you will be of importance to the community. The more you rise your line of sight, the more you will be of importance to the civilization." Phillipe Starck 14 Lenke til kommentar
kiwi Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) 1. april 2013 Endret 2. april 2013 av kiwi 3 Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Årets første sommerfugl på terrassen her i dag....... Må vel se meg om etter et macroobjektiv... sommerfugl2 by Megadrowsy, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dagensbilde: Dette bildet har blitt plukket ut som dagens bilde i dag. Jeg har etter forslag i fra Aetius valgt å fjerne et lysende skilt oppe til venstre i bildet, samt beskjært vekk en del av det svarte feltet i i topp av bildet. Jeg har også lysnet bildet noe, for å få hentet ut litt mere info i de mørke områdene av bildeflaten.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 "The more you rise your line of sight, the more you will be of importance to the community. The more you rise your line of sight, the more you will be of importance to the civilization." Phillipe Starck Lekkert, men dette er vel satt sammen av flere bilder? Eller? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva er poenget med det oransje "flagget"? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hva er poenget med det oransje "flagget"? Så snøscooteren synes når den kommer oppover alpinanlegg og andre steder det kan være vanskelig å se den. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Lekkert, men dette er vel satt sammen av flere bilder? Eller? Yep. Stjernehimmelen er et helt annet bilde jeg hadde liggende fra tidligere. Så for meg at det kunne passe, og ønsket å ta fram Photoshop igjen. Bare to eksponeringer altså. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 «Qantas, jujubes, salcido, Ford Fairlane.» (Jeg aner ikke om det er en Ford Fairlane, men måtte bare ha med det sitatet. ) 1 Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 «Qantas, jujubes, salcido, Ford Fairlane.» (Jeg aner ikke om det er en Ford Fairlane, men måtte bare ha med det sitatet. ) Definitivt ingen Fairlane som var en av de råeste raggarbilene på 60-tallet! Ligner mistenkelig på en Ford Taunus 20M Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 «Qantas, jujubes, salcido, Ford Fairlane.» (Jeg aner ikke om det er en Ford Fairlane, men måtte bare ha med det sitatet. ) Flotte bilder I følge Vegvesenet er det en Ford 26M fra 1970 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Et annet fiskebilde fra skytinga under februarutfordringa i dag: Palettciklidehunn 2 Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 bw by Megadrowsy, on Flickr 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Flotte bilder I følge Vegvesenet er det en Ford 26M fra 1970 Kjekt å vite. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå