jarle-60 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Påskestemning på Lillyhammer stasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ble stilig og spennende. Oppfatter bildet som rent og fartsfyllt på samme tid Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Ble stilig og spennende. Oppfatter bildet som rent og fartsfyllt på samme tid Takker for det , men alt her sto stille. Til og med fotgrafen ....he Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Ble stilig og spennende. Oppfatter bildet som rent og fartsfyllt på samme tid Takker for det , men alt her sto stille. Til og med fotgrafen ....he Har sikkert brukt feil ord,,, Har kikket på det lenge og mange ganger før jeg skrev noe Logisk så oppfattet jeg fort at toget stod stille, ingen bevegelsestriper i toget eller noen ting.... Likevel oppfattet jeg fart i bildet. Tror det har noe med både linjene som drar en fra venstre til høyre i bildet. Og så er det mange av dem som nesten er parallelle, men ikke helt. Noe jeg tror gir bevegelse. Og så er det strukturen i bildet. Det litt grove på alt utenfor toget. Selv om strukturen på toget kanskje er det samme så oppfatter jeg den som glattere, noe som sammen med at det er røde linjer gir fart....Det samme med "lysspillet" på siden av det nærmeste toget. Kanskje også at det bakerste toget er på vei ut av bildet gir bildet fart? I alle fall, tror det er at jeg logisk så at toget stod stille, men ikke med "følelsene" som gjorde at jeg stoppet opp ved bildet og gjorde det så spennende i mine øyne. Vet ikke om jeg klarer å forklare,,,, og kanskje jeg er helt på jordet og har altfor mye fantasi God helg i allefall! Forresten, det hadde vært artig å høre hva du tenker om ditt eget bilde Endret 5. april 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg