Hundrelapp1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Flashpoint, breaking bad (veldig bra serie), Chuck. Det er noen av seriene jeg likte veldig godt Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har begynt å se på en ny serie, Elementary, den er ganske god, jeg har kost meg veldig med de 4 første episodene. Plottet er som følger: Det er satt i nåtiden, Sherlock Holmes har vert på rehab og stukket av, og flyttet til New York, faren har hyret inn en "sober-companion" Dr Joan Watson, som skal passe på at han ikke ryker utpå igjen. Så løser de krimgåter sammen. Enkel morro, men overraskende spennende. Den var veldig mye bedre enn jeg trodde den ville være. Lenke til kommentar
Mixam Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Har sett mange av de samme seriene som deg, liker spesielt godt Dexter og House. Jeg anbefaler deg å sjekke ut Chuck, veldig bra serie Mye bedre en bl.a The Mentalist. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noe som jeg kan anbefale er home and away og beverly hills 90210 som går på tv2 bliss. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvis du vill se noe med humor så kan jeg anbefale deg kongsvik videregående som starter på en ny sesong etter sommerferien. Det er noe av artigste norske programmet som jeg har sett. Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hyggelig å se at flere oppdager fantastiske Rescue Me! Den er litt deprimerende til tider, skal være enig i det, men de gjør det på en veldig 'fin' måte. Jeg liker mange av de samme seriene som du lister i første innlegget ditt, og kan anbefale Banshee (på HBO Nordic) og Shameless US. Gleder meg STORT til januar, når begge disse kommer med nye sesonger!! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Takker for alle forslag. Jeg klarer ikke å få sjekket ut al med en gang, men noe skal jeg da gjennom. Har akkurat begynt å se Da Vinci’s Demons. Virker ganske bra... Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Du bør se mer av Breaking Bad. Minner om Dexter, der hovedpersonen lever et dobbeltliv som kriminell, samtidig som du følger politiet. God spenningsserie med en del underliggende svart humor. (Er i femte og siste sesong, avsluttes til høsten) Firefly er en serie man blir glad i. Sci-fi-serie med en genial hovedperson (og hele karaktergalleriet, egentlig) og veldig god humor. (Fikk bare én sesong på 14 episoder og en film, Serenity, for å avslutte det hele) Prøver meg også med Extras. Dramakomedie med en hovedperson som alltid klarer å rote seg bort i pinlige sitasjoner. Pute-tv på den gode måten. (2 sesonger på 6 episoder hver sesong, og en julespesial som avslutning) Endret 29. mai 2013 av Alkjeks Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det finnes ingen TV-show som er så bra som The Office (US). Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Under The Dome lover bra, og er basert på en bok av Stephen King. Det er noen forandringer fra boken, men King selv er med som executive producer og har godkjent alle forandringene. Foreløpig er bare en episode sendt, men den lovet bra. Som tittelen hentyder til handler det om at en stor, usynlig "kule" plutselig dekker en hel by, så ingen slipper inn eller ut. Litt teit, men det er jo King. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Castle. Eneste detektivprogrammet med ny skurk hver uke som jeg faktisk liker. Utrolig kule skuespillere, morsomt manus og ganske spennende. Vil karakterisere det som den ultimate koseserie. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Under The Dome lover bra, og er basert på en bok av Stephen King. Det er noen forandringer fra boken, men King selv er med som executive producer og har godkjent alle forandringene. Foreløpig er bare en episode sendt, men den lovet bra. Som tittelen hentyder til handler det om at en stor, usynlig "kule" plutselig dekker en hel by, så ingen slipper inn eller ut. Litt teit, men det er jo King. Jeg så første episode på TV i går, og like det jeg så! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg så første episode på TV i går, og like det jeg så! Har sett andre episode, og liker det ganske mye. Det eneste negative er at Junior irriterer vettet av meg. Du vet nok hvorfor. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 -The Big Bang Theory (regner kanskje med at du har gitt det en sjanse tou) -Top Gear (UK ofc) -Homeland -Californication -Chuck -Arrow Andre serier som ikke nødvendigvis har noe spesiell sammenheng med smaken din: -Entourage -Modern Family ++.. House Of Cards har jeg hørt at er bra, men har ikke fått sett det selv enda. Men hvordan du ikke finner sesong 1 av Prison Break spennende og bra kan jeg ikke fatte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå