Bruker-88036 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 To innleg på rad er rart. Men. For å bli ferdig med den skuteren. Bortsett fra understellet som jeg nå har vist dere har jeg byttet forstilling. Eller "A-armer" som det også kalles. De orginale var ikke så pene. Et bilde hvordan det var i spoiler. De orginale var skjeive, og da hadde jeg valget om jeg nå skulle gå for uorginalt. Og da ble det sånn. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Enig i at de nye ble penere. Viste ikke at dette kalles A-armer Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Tja.. siden jeg nå har vist frem det jeg har gjort.. så har jeg en ting til å vise. Før i spoiler Resultatet er "bra nok". Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det var jo et fint bilde av detaljen, flott dybdeskarphet etter min mening, de uviktige detaljene i bakgrunnen forsvinner jo i en flott bokeh. Skal du montere rakettmotorer i der for litt ekstra effekt? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Rakettmotor Nja.. da måtte det vel vært turbo eller kompressor. Og det er DYRT. Nei, den får nok klare seg med de hestekreftene den har. -- edit. Om man ser på det "før"-bildet i spoiler så ser man at det har vært smeltet noe fast på eksosanlegget der. Det var et par solbriller en gang. Det var en tidligere eier som hadde knyttet noe fast på brettet der bak, en liten ryggsekk. Han kom kjørende med et "bål" på bakpå skuteren da han kom frem.. Endret 12. april 2013 av pybalto 1 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Dette ble kjempefint. Her sitter både utsnitt, skarphet og hele pakka! Og pent ble det! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Jo, takk. Men jeg hadde tenkt på et bilde av hele skuteren også. Når det blir mørkt. Men det går visst ikke, for jeg sovner av før det er mørkt og våkner når det er lyst igjen. Får se om jeg ikke får tatt et bilde av hele skuteren også i løpet av dagen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fine detaljbilder av snøskuteren. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Takk, men det ble ingen av "hele" forløpig iallefall. Tok en rusletur med kamera, og en par hundre meter bort her var det sånt hengt rundt et grønt hus. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Auda, et slikt bånd gir assosiasjoner som ikke er særlig hyggelige. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Min kjennskap til snøskutere en lik null, kan bare si at bildet den 11 ble stilig, passende dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Jo, takk. Jeg så en smeltende liten isgreie som jeg prøvde ta bilde med. Måtte bruke iso400 fordi jeg måtte ha raskere lukkertid fordi jeg måtte holde stativet på skrå for å komme til. Bildet ble av boblene inni isen.. Det blå er en bøtte, delvis tint frem. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Natuens eget underverk. Kan se både øye, nese/nebb og munn her. Nydelig blått i bakgrunn! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Et meget bra "portrett" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg synes du har en veldig fin fest i år, pybalto. Det at du har en flott presentasjon av scooteren har du nok fått med deg nå; men kommer du men noen fler nå, så står vi klar til høsten for å være med på en tur Og går du lei scootere, så er godt å vite at du har andre motiver å gå løs på. Snø--skum-gubben i blå bøtte er en ny favoritt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Snedig isportrett av en slags "kyllingfigur". Sikkert avkommet fra Isfuglen... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Likte isfiguren din godt. Den blå bakgrunnen fremhever den bra. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Veldig artig isfigur ja. Mangler bare heksehatten her Godt komponert, og skikkelig fin blåfarge i bakgrunnen der. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Jo, takk.. Gjett hva jeg har kjøpt, og som postmannen kom med i dag. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå