Bruker-88036 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg sliter med å finne tema. Dermed så skreiv jeg bare en tanke jeg fikk i hodet mens jeg prøvde tenke ut noe. Om jeg finner på noe så endrer jeg temaet før første bilde blir lagt inn, om ikke blir det vel en ganske åpen utfordring der det kun blir å ta bilder som er målet. Jeg skal være med på pinglenivå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Jeg lar temaet stå. Egentlig så har jeg jo noe å finne på mens det er snø. Men allikevel så lengter jeg litt etter bar bakke og sånt. Vår i April.. Det jeg viser er meg selv. Et selvportrett mens jeg sjekker om beltet går riktig,(altså om det er likt på begge strammeskruene. For den som kan om snøskutere..) Exif er i bildet, har du innteresse vet du hvordan du ser det . 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Når jeg ser det bildet så tenker jeg umiddelbart på en svær drage som spiser opp fyren Flott bilde, spennende å se så klare detaljer på en maskin jeg ikke er kjent med fra før. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Spennende og annerledes vinkling. Skarpt så det holder. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det der så litt skummelt ut. Ville ikke hatt den doningen i "trynet" tror jeg. Snøskuteren danner i alle fall fine linjer og krimskramserier. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 De beltene vil nok gi varig inntrykk hvis du får de i trynet, ja Du er ikke alene om å kanskje være lei snø; jeg er klart forbi kanskje Men du har ihvertfall noe fornuftig å bruke snøen til. Liker selvprotrettet godt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Det der så litt skummelt ut. Ville ikke hatt den doningen i "trynet" tror jeg. Snøskuteren danner i alle fall fine linjer og krimskramserier. Neida, den er trygg. Festet på to steder til den pallen,og sikret mot å gli fremover fremme. Ellers så får jeg se om jeg klarer å komme med et bilde i dag. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Ok, et bilde fra i kveld. Tema nærområde. Bygda vår er egentlig bare et veikryss. E6/E75 og Fylkesvei 895 møtes her. Her med en bøytebil kjørende gjennom. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Morsomt så farlig snøskuteren ser ut her - det er noe med de takkete linjene.. Artig også med lyset i krysset - det snurrende oransje lyset fra brøytebilen ser underlig ut - ser ut som lysene fra en vei i det fjerne.. Og - denne festen har definitivt den kuleste tittelen hittil i år! Endret 5. april 2013 av Trondster Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg trodde først det samme som Trondster, men ser det jo nå. Man ser hvordan brøytebilen har saknet på farten i krysset. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Man ser at den har hatt blinkelys på plogen også, eller er det "retnings-blinkelyset". I underkant av skiltet midt i krysset. Så har den kommet fra høyre. Dagens er av en som nok ikke var helt fornøyd med snøen. Litt hardt lys og sånt men.. det får bli som det ble. Endret 6. april 2013 av pybalto 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hva i all verden gjør den der ute i snøen? Meget bra fanget (og litt småskummelt). 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hvorfor den er der? Jo, jeg åpnet kjellervinduet, også hang den der i tråden sin fra vinduet. Så røyk tråden den hang i, og da måtte den krabbe tilbake til vinduet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Pen macro av edderkoppen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Fint tema! Jeg liker kveldsstemningen og lysene i veikrysset. Brøytebiler i april er ganske sørgelig... Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Stilig nattbilde 5.4. Tøft at man kan se på avstanden mellom "blinkene" for å se retning og fart. God macro av en litt forkommen fyr også. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Jupp. Så er det videre. Har vært en snartur ute med kameraet og småknipsa litt. Nytt avatar-bilde. Også tenkte jeg at siden det er ny uke så starter jeg den ved å leverer et bilde av en maskin som nettopp har vært på tur. Jeg har enda noe småpjuks med min som jeg ikke var helt fornøyd med. Holder på med den nå, og har bare en liten kaffepause. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fin komposisjon på bildet av snøscooteren Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Snøscooter i sitt rette element. Som BjerneZ sier, fin komposisjon. Må innrømme dette ser tøft ut. Har aldri kjørt snøscooter, men det ser ut til å være veldig morsomt! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Jo, takk. Det er jo morsomt. Om man liker det. Ikke alle syns det er sånn "wow"-gøy. Jeg syns ikke det. Jeg kan jo vise hvordan understellet ble seende ut til slutt. Byttet ut de boltene man ser som "sorte" i første bilde med noen som er blanke. Nå står den på naturlig underlag, har ikke noe luft under lenger. -- Jeg tenkte på at det nok ikke er så lett å se hvordan det "ble seende ut til slutt" når man ikke vet hvordan det så ut i utgangspunktet.. dermed en spoiler. Endret 10. april 2013 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå