Gå til innhold

Aprilfest 2013 - pybalto - kanskje litt lei av snø


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å finne tema. Dermed så skreiv jeg bare en tanke jeg fikk i hodet mens jeg prøvde tenke ut noe. Om jeg finner på noe så endrer jeg temaet før første bilde blir lagt inn, om ikke blir det vel en ganske åpen utfordring der det kun blir å ta bilder som er målet.

 

Jeg skal være med på pinglenivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lar temaet stå.

 

Egentlig så har jeg jo noe å finne på mens det er snø. Men allikevel så lengter jeg litt etter bar bakke og sånt. Vår i April.. :confused:

 

Det jeg viser er meg selv. Et selvportrett mens jeg sjekker om beltet går riktig,(altså om det er likt på begge strammeskruene. For den som kan om snøskutere..)

Exif er i bildet, har du innteresse vet du hvordan du ser det .

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt så farlig snøskuteren ser ut her - det er noe med de takkete linjene..

 

Artig også med lyset i krysset - det snurrende oransje lyset fra brøytebilen ser underlig ut - ser ut som lysene fra en vei i det fjerne.. :)

 

Og - denne festen har definitivt den kuleste tittelen hittil i år! :D

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Man ser at den har hatt blinkelys på plogen også, eller er det "retnings-blinkelyset". I underkant av skiltet midt i krysset. Så har den kommet fra høyre. :)

 

Dagens er av en som nok ikke var helt fornøyd med snøen. Litt hardt lys og sånt men.. det får bli som det ble.

Endret av pybalto
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jupp. Så er det videre. Har vært en snartur ute med kameraet og småknipsa litt. Nytt avatar-bilde.

 

Også tenkte jeg at siden det er ny uke så starter jeg den ved å leverer et bilde av en maskin som nettopp har vært på tur. Jeg har enda noe småpjuks med min som jeg ikke var helt fornøyd med. Holder på med den nå, og har bare en liten kaffepause.

 

 

Lenke til kommentar

Jo, takk. :)

 

Det er jo morsomt. Om man liker det. Ikke alle syns det er sånn "wow"-gøy. Jeg syns ikke det. :confused:

 

Jeg kan jo vise hvordan understellet ble seende ut til slutt. Byttet ut de boltene man ser som "sorte" i første bilde med noen som er blanke.

 

Nå står den på naturlig underlag, har ikke noe luft under lenger. :wee:

 

 

--

Jeg tenkte på at det nok ikke er så lett å se hvordan det "ble seende ut til slutt" når man ikke vet hvordan det så ut i utgangspunktet.. dermed en spoiler.

 

 

 

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...