Gigahertz Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hei, jeg går 2.semester på Hioa og lurer på hva jeg kan gjøre dersom jeg ikke har nok studiepoeng for å begynne på 2.året. Det er to ulike klasser jeg ikke klarer å bestå dette semesteret. Dette står skrevet under fag og studieplaner: Studieprogresjon50 studiepoeng må være bestått hvert år for å kunne begynne på neste studieår. I tillegg kan det være spesifikke forkunnskapskrav knyttet til det enkelte emne. Se emneplaner. Mister jeg studieretten? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det høres litt voldsomt ut? Ville nok kanskje spurt studieveileder om dette. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Du beholder studieretten din selv om du er forsinket i progresjon med inntil 1 år, jfr. HiOAs studieforskrift pgf 4-1. Det som skjer er at du må ta opp igjen de fagene du ikke har før du kan gå videre. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Skjer dette automatisk gjennom studentweb eller må jeg kontakte noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå