Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Asus RT-16N med Tomato USB, mulighet for VPN server?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Asus RT-16N med Tomato USB 1.28.

Jeg har i lengre tid tenkt å sette opp en VPN server hjemme, slik at jeg kan bruke denne når jeg vil surfe sikkert når jeg ikke er hjemme.

Har jeg forstått det rett at jeg har mulighet til å sette opp en VPN server på routeren min? Noen som har gjort dette før. Erfaringer med det? Vil det funke greit, er bare snakk om en tilkobling av gangen. Har også nett gjennom canal digital, så har grei fart både opp og ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg Googlet Tomato USB 1.28 vpn og fant mange artikler som omhandlet å sette opp VPN på Tomato. Ja, du kan sette opp VPN-server. Nei, det er ikke bare en tilkobling av gangen og ja, det vil funke greit.

Hvis du leser noen av de artiklene og ser på noen av guidene og fortsatt har spørsmål så vil vi veldig gjerne hjelpe deg videre.

Lenke til kommentar

Ang en tilkobling, så mente jeg at det ikke vil være stor belastning, kun en bruker tilkoblet av gangen, og om hvordan kavliteten/stbiliteten ville være når det er snakk om en server som kjøres på en router. Har du satt opp dette på en router med Tomato USB 1.28?

Og ja, jeg har googlet det, ville bare høre her inne om noen hadde noe erfaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...