CardinalGuzman Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Bruker: C.Guzman Deltagernivå: Pingle Utstyr: Canon EF 50 1:1.8 Skal forsøke å skyte litt mer med denne linsa. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Synes dette ble flott. Mye blank lakk og krom. Komposisjonen fungerer bra, men jeg ville kanskje tatt med hele lykten på¨høyre side. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Synes dette ble flott. Mye blank lakk og krom. Komposisjonen fungerer bra, men jeg ville kanskje tatt med hele lykten på¨høyre side. Takk for tilbakemelding. Skal sjekke om jeg får tatt et par ekstra bilder med ny komposisjon. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Linjer og mye skinnende. Fint bilde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Biler med speilinger i lakk etc. er ofte flott å se på, så også her. Er ikke feil at det er en Ford heller (gjett hva jeg kjører). Den detaljen jeg liker aller best, er de små speilingene av rødt og grønt lys som bryter skikkelig mot det svarte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Blir aldri feil med en god gammel Taunus. Liker hvordan du har fått frem nyansene i den sorte lakken. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Stilige, slike speilipanserbilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå