Gå til innhold

Generals- zero hour

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Slik jeg ser det mangler skip av den ene grunn at det ville krevd sinnsykt store brett, i hvert fall hvis man skal ha hangarskip og destroyere og liknende store skip med. I Redalert 1/2 var ikke unitene proporsjonale med hverandre, dvs en cruiser var like stor som en tanks. Dette er ikke tilfellet i generals. Å lage hangarskip i små pytter ville sett veldig teit ut, store områder med vann ville vært nødvendig for å gjøre dette bra, slik jeg ser det.

I tillegg ville det sansynligvis blitt vanskelig å balansere også. (sikkert litt av grunnen til at de droppa det i warcraft 3).En destroyer ville typisk tatt un en haug med tanks fra god avstand uten at disse kunne gjort noe med det..

Men for all del, ingen ville digget implementering av sjø-units mer enn jeg, og jeg har et håp om at de på en mirakuløs måte kommer med i en senere expansionpack, og at de problemene jeg har nevnt her blir løst. Hadde vært sinnsykt kult!!

Sånn litt på siden vil jeg rette et spørsmål til de som sier at generals er slow-paced.Det skjønner jeg ikke. Hvis man har bra pc kan man jo spille spillet på skikkelig høy hastighet, og pengeinnsamling/styrkebygging går jo dritraskt.. Forøvring må jeg bare si at generels rocker, spesielt etter utgivelsen av ZeroHour. Er masse muligheter og mye taktikk så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
[offtopic2k]

Komunnisme i dagens samfunn er en skam. Usj. Finnes altfor mange 16++ åringer som går kledd som om de er kommunister og kaller seg sosialister. Tåpelig. HELT ok at de gjør det MEN det er HEELT på trynet i dag. Hadde funka i Russland for 70++ år siden.... Samme som ekstremreligiøse kulter etc etc etc. Free your minds people.

[ontopic]

Zero Hour er genialt, savner ikke RA2 faktisk, føler Generals og Zero Hour erstatter den lysten der. Jeg liker det. Dere trenger ikke :D

Ang.

Ditt syn på sosialisme/kommunisme whatever.

Den kommentaren syntes jeg du kunne spart deg for,

det er ditt syn og du har ingen rett til og kalle folk som har tro på kommunismen tåpelige, helt på trynet etc.

Om du føler deg bekvem med Høyre Ekstremister, Venstre Orienterte, Liberale eller Religions Fundamentalister så har det ingenting og si,

alle er styre former, og smaken er som baken, delt i to.

---

Selv, har jeg hverken tro på sosialisme, kommunisme, imperialisme, sionisme, demokrati eller hva enn slags styre form vi har i dag,

jeg mener noe nytt må til.

Lenke til kommentar

I Generals (ikke zero hour) kom det ut en liten mod på 200kb som gjorde det mulig å kjøpe båter + noen andre uniter. Det fungerer greit, bortsett fra at du må kjøre båtene ut i vannet med hovercrafts. (de kommer ut av war-factoryet)

Du kan laste ned dette fra fileplanet, men vil foreløpig kun funke i orginal generals.

http://www.fileplanet.com/files/120000/121615.shtml

-----------------------

Det vil sikkert komme noe lignende til Zero hour

Lenke til kommentar
:(  fordi eg jeg lasta det ned og fikk noen file som het .part :(.  

jeg tror det er en form for iso filer. jeg har prøvd masse programe  

winiso, ahead nero, clone-cd.  

er skuffet eg veit bare at det er .part filer..  

:shrug:

du bør ikke spørre om slik her på forumet(les rettingslinjene)

dette var jo en fin tråd,synd hvis denne skulle bli stengt :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

for min del kunne EA holdt seg laaaaaaangt unna C&C.... :grumpy:

de har alt for mange bugs, fixer feil ting og driiter i folk som bruker FW!

men for all del, DØDS bra spill.

Båter? hvor har folka det fra? det var i gamle generals, noen som hadde modda spillet. var helt idiotisk. grunnen til at det ikke er båter er fordi spille er basert litt mer til den virkelige verden. og hvor ofte hører vi om at båter angriper og bomber?? NEVER!!!!! 8)

og til han jeg gjerne skulle sitert. sa noe om at det ikke er noe strategi. vel det er jo blitt helt anderledes nå. nå er det faktisk sinnsykt mye strategi!! nå kan man faktisk ikke bare kjøre inn med 100 tanks og vinne. (testa dette selv og det gikk relativt dårlig. det var gøy da) :)

BTW: det er ikke noe problem å slakte spille! er selv stor generals FAN! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...