Donkey Kong Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Kunne ikke segt det bedre selv! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 offtopic: Neh.. er ikke akkurat kommunist. Detter vel heller mot SV, men likte det sitatet meget godt. Eks: Den irakiske gutten som fikk skutt av både bein og armer som blei tatt bilde (verdenskjent), som senere ble adoptert av en britisk familie. Alle synes så synd på han, men hva med de 1000 andre som døde/led under krigen? Ikke fullt så viktige? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er teit at man ikke kan bygge båter på skirmish eller i multiplayer, det er kun en backup i et mission. Prisme tanksene er ikke som RA, så det går bra. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 offtopic: Neh.. er ikke akkurat kommunist. Detter vel heller mot SV, men likte det sitatet meget godt. Eks: Den irakiske gutten som fikk skutt av både bein og armer som blei tatt bilde (verdenskjent), som senere ble adoptert av en britisk familie. Alle synes så synd på han, men hva med de 1000 andre som døde/led under krigen? Ikke fullt så viktige? Offtopic igjen: Helt enig med deg, schmukkt sitat! Verden er sjuk... Og SV ruler...utrulig bra skole- og kulturpolitikk. Gratis skolemateriell til ALLE! Ontopic: Har ikke skaffa meg Zero Hour ennå. Dere som har det, har EA gjort noe med den utrolig dårlige historiefaktoren i Generals? Er selve historien mer fengende denne gangen, som i andre C&C-spill. Generals skuffa storveis! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Hva? Bare båter i backup? Elendig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 forhåndsbestilte zero hour for 1 måned sia, flere som har gjort det? Jeg forhåndsbestilte det i dag. Har klart å unngå å vite om den ekspansjonspakken, men bestilte det straks jeg oppdaget den! Tror det kan bli bra det ja! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Må bare si en ting, zero hour ruler ass. den er sikkelig bra, fikk tak i en warez versjon og måtte selvfølgelig prøve den, skal selvfølgelig kjøpe orginalen,når den kommer imorra:) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg digger d! d er så bra! mye bedre enn den vanlige! GLA er mye bedre endelig, før sugde dE! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jeg digger d! d er så bra! mye bedre enn den vanlige! GLA er mye bedre endelig, før sugde dE! OK det er vel så greit, men historien da? Er den like dårlig som i originalen? Eller har de klart å gi samme standard som tidligere C&C-spill? Lenke til kommentar
shreddog Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Helt enig når det gjelder single player delen av spillet. Fantes jo ikke historie i det hele tatt! Jeg orket ikke engang å gjøre ferdig alle campaigns. Prøver meg litt på å lage egne missions nu, world builderen som fulgte med er skikkelig bra ihvertfall. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Her har du en review av Zero Hour. Blir ikke akkurat slakta. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har man ikke båter i skrish mis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 husker hvor kjekt det var før, c&c tiberian dawn fikk meg totalt hekta på c&c serien, det er ikke en eneste skikkelig c&c fan som ikke har gledet seg til den dagen westwood studios ville lansere tiberian twilight (siste spillet i tiberian serien) dog dette kommer aldri til å skje nå er ufattelig skuffende. jaja, i det minste gjør EA en fantastisk jobb angående å melke c&c navnet.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Offtopic igjen: Helt enig med deg, schmukkt sitat! Verden er sjuk... Og SV ruler...utrulig bra skole- og kulturpolitikk. Gratis skolemateriell til ALLE! [offtopic fra meg igjen] Du sier SV har bra skolepolitikk? Jaha ja, tenk på de som ikke går på skole. Gratis skolebøker betyr ikke at all annen form for ræva politikk fra SV blir glemt. De suger jo inn mer penger på alle unødvendige skatter / renter / "innkrevinger". Hørte du gamlas forslag i Oslo kommune om hvordan hun skulle få nok penger til nye t-baner osv.. Kommunisme sier jeg. Vil ikke få noen av dere på nakken nå men alle har ytringsfrihet (krf har enda itj tatt den vekk) så takker for meg.. [ontopic] Dette spillet er fantastisk. Meg og en kompis spilte en kamp i vel over fire timer og en rett etterpå i to just. Helt sykt, er så stilig med de forskjellige features og units til alle de forskjellige. Personlig STORfavoriserer jeg STOOOR-Kommunistene i dette spillet, Kina. Større nasjonalister finner du ikke om du graver 2000år tilbake i tid. Uansett de ruler vilt på Zero Hour Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hehe, må si jeg digget zero hour litt. Det laget jeg mener er best er da Kina med Tank Special eller hva det heter. Bygger du 20 sånne med gun på toppen knuser du det meste! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hehe, må si jeg digget zero hour litt. Det laget jeg mener er best er da Kina med Tank Special eller hva det heter. Bygger du 20 sånne med gun på toppen knuser du det meste! Akkuratt derfor hadde jeg tatt deg, strategi my good friend Hadde jeg bygd 1000 units vanlige soldater og RPG troopers så hadde jeg tatt tanksene dine som fluer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hehe, må si jeg digget zero hour litt. Det laget jeg mener er best er da Kina med Tank Special eller hva det heter. Bygger du 20 sånne med gun på toppen knuser du det meste! Akkuratt derfor hadde jeg tatt deg, strategi my good friend Hadde jeg bygd 1000 units vanlige soldater og RPG troopers så hadde jeg tatt tanksene dine som fluer å bygge 1000 vanlige soldater og rpg troopers vil jeg ikke kalle strategi. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Overdrive litt da vel... Men poeng : usunt å bygge massevis av det samme, som lager du bare 50 av de sværingene til Kina kan du bare velge surrender. 50 av de og 50 units rundt noen fly, anti-aircraft greier, humvees osv beskytter deg på alle mulige felt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hvis EA får fingeren ut og går igang med tiberian twilight så får de en goood del fornøyde c&c fans. tror de siste forsvant når westwood studios ble lagt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå