Donkey Kong Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ahhhh. Ikke lenge til Generals- zero hour kommer ut! 30 nye units -inkludert båter og 15 nye oppdrag får det til å krible i magen iallefall hos meg. Noen som gleder seg? Lenke til kommentar
tjommylommy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Gleder meg som en liten unge! Driter i at folk klager på at EA lager en ny melkeku, jeg digger C&C og da er Generals helt konge! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Så en kort film med Americas nye Hangarskip. Og den var STOR!!!! Tror du skal kunne parkere 10-12 Raptorer på den tingen. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hangarskip...da kan det jo bli veldig bra. noen som vet noen dato(når det kommer ut) Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 om 8 dager kommer det ut. Foresten vet noen om man kan ha båter i multiplayern? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 får håpe det(vet ikke sikket)men kan vel spille det på skirmich.. http://www.gamespot.com/pc/strategy/candcg...ens.html?page=9 takk får dato"en... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Virket morsomt .. men irriterte meg at det klarte å prestere å lage de laser stridsvognene igjen .. var det som ødela hele Red Alert 2 iallefall .. : Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Prism Tanks? Utrolig irriterende! Stygt at de er med i Generals også. Dritt EA! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ute som fysjfysj nå.. får vel nesten downe det :-? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg gleder meg STORT weeee Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 he, red alert 2 var jo mye bedre enn det trege og taktikkløse generals... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 he, red alert 2 var jo mye bedre enn det trege og taktikkløse generals... riktig! jeg savnet red alert når jeg spilte generals Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Ahh... Gode gamle Ra2 jah... MANGE timer online m det gitt!! Hmm.... *rote i CD-bunken for litt nostalgi* PS: Sånn i forbindelse m tråden. Skal MYE til at de får Generals opp og stå ass.. Må være en knall bra expansion om de skal få det spillet like bra som de tidligere! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Grøss.. RA2.. ugh! Neh.. savner C&C (org) og RA(1). Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 VELDIG off-topic: Når jeg og As}{antii ble ståenende etterhverandre her ser det ut som NKP har lands møte eller no.. Begge siterer komunister... :o Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 VELDIG off-topic:Når jeg og As}{antii ble ståenende etterhverandre her ser det ut som NKP har lands møte eller no.. Begge siterer komunister... :o Sier seg kansje selv? NKP= Norges Kommunist Parti, så lenge de ikke siterer Mao er det jo greit:) Lenin er jo genial! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 skjønner ikke helt hva dere babler om... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Se på sgnaturene til meg og As}{antii.. Fulgte du med i historie timene tar du den... :wink: Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 forhåndsbestilte zero hour for 1 måned sia, flere som har gjort det? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 [offtopic2k] Komunnisme i dagens samfunn er en skam. Usj. Finnes altfor mange 16++ åringer som går kledd som om de er kommunister og kaller seg sosialister. Tåpelig. HELT ok at de gjør det MEN det er HEELT på trynet i dag. Hadde funka i Russland for 70++ år siden.... Samme som ekstremreligiøse kulter etc etc etc. Free your minds people. [ontopic] Zero Hour er genialt, savner ikke RA2 faktisk, føler Generals og Zero Hour erstatter den lysten der. Jeg liker det. Dere trenger ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå