Halpz Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hei! Jeg har hatt min Acer 5930g i snart 5 år. Den har klart seg umåtelig bra med tiden, men i det siste har den begynt å slite med og starte opp. Ofte når jeg trykker på on-tasten, begynner den bare å lyse blått i lysene rundt, men skjermen er helt død og den slår seg av etter et par sekunder og prøver også å starte på nytt. For å klare å slå på dataen må jeg presse ned området rundt start-knappen med fingrene og ha den på et hardt underlag. Jeg har også åpna maskina under og renska den for støv etter at den begynte å slite. Jeg er takknemlig for all hjelpa jeg kan få Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det første problemet du nevner høres ut som defekt/skadet hovedkort/gpu. Hvis det er under 5 år siden du kjøpte maskinen så kan det være du har rett på å bruke reklamasjon. Ta den isåfall med til butikken du kjøpte den i så vil de enten reparere eller gi deg en ny maskin uten noen kostnad. Såfremt feilen ikke skyldes slag/vann/støv etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå