Gintoki Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hey, jeg vil selge mitt 2 dager gamle Logitech G19, men så vet jeg ikke helt hvor mye jeg skal selge den for :S hva ville vært en grei pris? Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Mellom 700 og 800 er realistisk hvorfor vil du selge den da? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) For angret litt på kjøpet da jeg heller nå frister mer med coolermaster sitt CM storm tastatur, eller i allefall den modellen med rød belysning og ballansert for skriving og gaming. Plus at G19 har litt harde taster, en relativ bråkete mellomroms tast og lav bakgrunns belysning i forhold til CM sitt tastatur som 2 av de jeg møtte på TG hadde. Og har jo G510 som et backup. Endret 1. april 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kan jo bruke angreretten så vidt jeg vet. Så lenge keyboardet er i samme stand som du fikk det og med orginal emballasje Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Er nettop derfor jeg vil selge den på finn, pga jeg kan jo ikke sitte med all orginal emballasje som er av alle deler jeg har i pcen. Da må jeg jo ha et eget rom for bare pappesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå