Lord Hassan Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hva er billigste telefonen jeg får tak i? Skal ha en på jobben ettersom min jobb telefon (ericsson 868 faktisk) har begynt å streike. Tenker på noe sånn som nokia 3310 eller.no Søkte på 3510, men den koster jo "hele" 1400 kroner, er det noen andre telefoner jeg kan se etter? Trenger ikke være nokia, men vil ha en litt brukervennlig sak. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Siemens A55 koster under 800,- hos mpx.no Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 åssen er denne? Har alltid syntes siemens har vært litt tuklete. Skal jo primært bare ringe, men kan hande det blir en sms i ny og ne, så hadde jo vært greit å faktisk finne fram i menyen etc Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 A55 er ikke til å anbefale... Ligegr med 12 mnd op. lås til 399 på Spaceworld og Mix (kontant kort), telefonen har bare wap, sms, ringing og polyfoniske ringetoner. Enkel sak. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 ta en titt på bruktmarkedet på amobil eller qxl. det skulle vel teoretisk sett være flust av 3310/3330/3410'er og andre billigmobiler der. en relativt gammel telefon jeg kan helhjertet anbefale, er sl45(i).. du skulle vel kunne få den for 5-800kr nå til dags. den har bl.a. mp3-spiller, java, ypperlig batteritid, kalender, stor skjerm, og masse annet snadder. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Lord Hassan: A55 er veldig kjekk, jeg har en selv. Enkle menyer og du trenger bare ett eneste tastetrykk for å starte SMS-skriving (hurra for Siemens hurtigtaster) Liten og lekker er den også, og batteriet er ganske bra. Kjøper du brukt kan du ende opp med mye rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå