Sintorry Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hvor mye betyr lyd på videfunksjonen? Ut fra personlighet og fritidsinteresser burde jeg valgt Olympus mju 3-400 som er sprutsikre. Bare synd at mju'ene ikke har lyd til videofunksjonen ! Hvor mye betyr dette i hverdagen. Er det noe gøy med videosnutter uten lyd? Bør jeg heller velge et ordinært apparat med mulighet for lyd til video og bilder? To sound, or not to sound. That's the question. Vidar Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva med et DV videokamera med mulighet for bilder. Sony ...330 tror jeg det heter har 3 megapixel på bildet. Pris ca 15000 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva med et DV videokamera med mulighet for bilder.Sony ...330 tror jeg det heter har 3 megapixel på bildet. Pris ca 15000 Trolig blir både (bilde-)kvaliteten og prisen best om du kjøper digitalkamera og videokamera hver for seg. Men hvis du først skal filme med digitalkameraet, er det nok mest spennende med lyd.. (lyden er nesten viktigere enn bildet i de filmene jeg har tatt opp, hehe) Lenke til kommentar
Jove Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg synest lyd er viktig i filmklipp. Selvom dem ikke er av så god kvalitet. Blir noe som mangler når lyden ikke er der. Folk har jo ulike krav men jeg hadde angret om jeg kjøpte kamera uten lyd-mulighet :/ Jan Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå