Ember Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hei! Skal prøve å få et spill til å kjøre med vanlig bilde, altså at det ikke blir strukket over hele skjermen min, og blir skjevt. Begynte letingen min etter svar i en annen tråd jeg opprettet (Skjerminstillinger - hjelp). Er det noen som har peiling på hvordan jeg forandrer innstillingene så jeg kan spille uten at skjermen blir strukket? Prøvde å få det til i NVIDIA, men aner ikke hvordan:/ Lenke til kommentar
warioman Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hei! Skal prøve å få et spill til å kjøre med vanlig bilde, altså at det ikke blir strukket over hele skjermen min, og blir skjevt. Begynte letingen min etter svar i en annen tråd jeg opprettet (Skjerminstillinger - hjelp). Er det noen som har peiling på hvordan jeg forandrer innstillingene så jeg kan spille uten at skjermen blir strukket? Prøvde å få det til i NVIDIA, men aner ikke hvordan:/ Gå inn i nvidia kontroll panel, så på "adjust desktop size and position". Der skal vel være noe som hjelper Lenke til kommentar
Ember Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Gå inn i nvidia kontroll panel, så på "adjust desktop size and position". Der skal vel være noe som hjelper Hei! Takk for råd men, problemet er at jeg har ikke det alternativet:/ "adjust desktop size and position". Da må jeg i såfall ha oversett det? Sett noen andre tutorials online også om hvordan ordne det, men nvidia kontrollpanelet deres er forskjellig fra mitt. Har jo selvfølgelig "endre skjermstørrelse" som teknisk sett burde være det samme, men aner ikke hva jeg skal gjøre etter jeg kommer inn der. Har prøvd å forandre formatet men forandrer ikke spillet. Endret 1. april 2013 av Ember Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå