AleksanderF92 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei, litt usikker på om jeg fant riktig plassering for spørsmålet. Men jeg kjører på å ser hva folk har å si... Jeg spiller ganske mye i hverdangen, og elsker å dele gode opplevelser med andre. Derfor laster jeg opp YouTube videoer av gode opplevelser. Jeg er veldig opptatt av kvaliteten på videoene og vil såklart derfor ha mulighet til å rendre til 1080p. Jeg er overhode ikke noen profensjonell resigør, og har ikke planer om å bli det heller. Men jeg ønsker et fleksiblet program som kjører glatt og bra på en ganske high-end datamaskin. Problemet er PENGER! - Adobe Premiere, waaaw. Syk pris. Jeg er forsåvidt prøvd programmet og er vell fornøyd med det. Men jeg ønsker et program som jeg faktisk kan kjøpe og eie selv, så jeg ikke får problemer med rettighetskrav osv... Ettersom videoene blir offentlige osv. bla. bla... - PowerDirector, har kjøpt og brukt det i noen måneder. Det funket perfekt de første ukene, og etter det har jeg fått et problem som gjør at det gir alle filer ubrukelig kvalitet og ikke engang CyberLink har en anelse av hva som skaper problemet etter å nok en måned med diskusjoner og beskrivelser. Trenger et nytt et, men for andre som trenger et program. Dette er bra og koster 250kr. MYE for penga. Men køddet seg til for meg =/ Jeg trenger anbefalinger på gode programmer til en vesentlig billig penge... Ser for meg at det BØR kunne gå ann å finne noe under tusenlappen alstå. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Gi meg litt mer info relatert til powerdirector, så skal vi nok luke litt ugress for å få det til å fungere slik det var! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå