Korporal Kranium Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei! Må ha noen flere HDMI kabler, og har hørt at det ikke er stor forskjell i kvalitet, men stor forskjell i pris på disse, er det noen som har stalltips her? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Tror ikke jeg ville kjøpt så dyr kabel nå prisen var litt nærmere grei men.. For litt over 1 år siden så kjøpte jeg en 10 meter hdmi kabel på ebay, kom vel på rundt 200kr.. Den fungerer den dag idag mener å huske det er en versjon 1.4 (altså med støtte for 3Dog nettverk). Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 From me: Link: http://www.soundgard...el-3-meter.html (Se før prisen) Haha kjøper ikke noe HDMI kabel til 500 spenn, det virker jo som svindel. Får HDMI kabler til under 100,- spørsmålet mitt er vel mest på om det er noe forskjell på disse eller om det bare er luringer som scammer folk som med mange andre kabler? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 HDMI kabler burde snart bli kalt HD-Multi kabler Finnes mange billigere på Ebay. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 At butikkene legger på 300% på prisen er ikke rart. Ett sted må de tjene pengene sine også, så konkurrerer de heller knallhardt på tv/vaskemaskin/ det store og tjener pengene på tilbehør som hdmi/minnekort/blekk. Kjøper man en TV til 65000 så kjøper man lett HDMIkabel til 299. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Setter tråden som løst har rotet litt rundt på nettet og forhørt meg med andre, og det viser seg at forskjellen er relativt liten, så man er nok tjent med å gå for de billigste 1.4 og helst med gullbelegg! Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå