Lady Love Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt Jaguar Energy Drink i Norge?? Hotteste blandevannet i verden 2013 Lenke til kommentar
Doozento Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 tror ikke det selges i Norge enda.. var nettopp på nattklubb i London og en boks kostet tilsvarende 90,- . virker som energidrikkens Voss vann Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Nei, denne tråden var ikke suspekt... Lenke til kommentar
Lene Luise Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 kjenner en som jobber som bartender i Marbella. han sa i fjor sommer at de ikke selger Jaguar Energy drink andre steder enn utvalgte nattklubber rundt i verden. Ergo liten sjans for å finne det på samvirkelaget her på berget. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Antakelig smaker den som de fleste andre energidrikker så kan like godt bruke red bull. Men du har vel fått en skikkelig opptur med Jaguar så jeg forstår at du vil ha den BTW eier jeg norges sannsynligvis største energidrikk samling bestående av 934 forskjellige fra 32 land, jeg har ingen Jaguar. Men jeg kan svare på spørsmålet ditt om du svarer på om det er en av disse? Lenke til kommentar