Lady Love Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt Jaguar Energy Drink i Norge?? Hotteste blandevannet i verden 2013 Lenke til kommentar
Doozento Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 tror ikke det selges i Norge enda.. var nettopp på nattklubb i London og en boks kostet tilsvarende 90,- . virker som energidrikkens Voss vann Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Nei, denne tråden var ikke suspekt... Lenke til kommentar
Lene Luise Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 kjenner en som jobber som bartender i Marbella. han sa i fjor sommer at de ikke selger Jaguar Energy drink andre steder enn utvalgte nattklubber rundt i verden. Ergo liten sjans for å finne det på samvirkelaget her på berget. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Antakelig smaker den som de fleste andre energidrikker så kan like godt bruke red bull. Men du har vel fått en skikkelig opptur med Jaguar så jeg forstår at du vil ha den BTW eier jeg norges sannsynligvis største energidrikk samling bestående av 934 forskjellige fra 32 land, jeg har ingen Jaguar. Men jeg kan svare på spørsmålet ditt om du svarer på om det er en av disse? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jaguar er nå i salg i Norge! de har hatt pre party i oslo og bergen for en tid tilbake, og er mulig å se på noen utesteder i bergen/oslo, de er også i salg i noen bensinstasjoner/butikker(?) i bergen, også hørt rykter om at den er funnet i oslo jeg kontakten Jaguar for en par mnd tilbake og fikk tilsent 3 stk bokser fra de, jeg er eier av norges nest største dokumenterte samling 440 energi drikker denne har den same "smaken" som red bull, men jeg vil si at den smaker mye bedre, du smaker lett forskjell (litt som Coca Cola og Pepsi Cola) akkurat denne boksen er fra England da Jaguar Energy Norge ikke hadde fått sin container med 150 000 bokser! bilde av Jaguar i norske hyller! litt dyr, men i samme pris klasse som Red bull Lenke til kommentar
TrexEnergy Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Noen som selger energy drikk bokser? Har enn liten samling som jeg har lyst til å utvikle!? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Noen som selger energy drikk bokser? Har enn liten samling som jeg har lyst til å utvikle! Kanskje noen på fb siden for norske samlere har noen å selge (link i signaturen min). det er også en egen tråd for "Norges største energidrikksamling" hvor flere samlere poster bilder av nye bokser. Endret 5. september 2015 av Klausen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå