Alex T. Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei, så litt på sidene til UIS og så at det tilbyr fordypning innenfor prosjektledelse etter en bachelor i petroleumsteknologi. Hva vil gi høyest lønn i lengden? En master i prosjektledelse eller en fortsettelse på petroleumsteknologi etter å allerede ha studert bachelor innenfor petroleumsteknologi? Takk for svar! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har tidligere blitt fortalt at industriell økonomi studenter er ganske ettertraktet. Hvis du har interesse for det så er det mest sannsynlig ikke en dum vei å gå. Det er dog etter hva jeg har hørt den mastergraden ved UIS med størst søkertall, så tror det krever et godt vitnemål Lenke til kommentar
Alex T. Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Vitnemålet mitt er nok ikke et problem. Var mer nysgjerrig på lønnssituasjonen rundt det, men også på arbeidsmuligheter og hvor ettertraktet man er etter utdanning. Men takk for et fint svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå