MariusJS Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ikke for å "trampe" på deg men to ting: 1.kjøp/salg skal taes på bruktmarkedet, ikke forumet(reglement) 2.Det er mot TG sitt reglement. 1: Sant 2: Pissprat, det er greit, så lenge man ikke tar noe ekstra for det! "Vi minner om at privat salg av billetter er et brudd på betingelsene for kjøp av TG-billetter" Nja, det kan jo diskuteres om det er salg, dersom du bare bestiller for noen, og ikke får betalt noe for det... Sykt kjipt i år. Av 12-13 stykk så var det bare to som kom gjennom lotteriet og kjøpe billett. Så da blir det ikke nok til alle, og ikke plass til hylla, og garantert problemer med strøm. Merkverdig, for med syv år på TG, så har det aldri vært i nærheten av problematisk. Får prøve å få plass nærmest trafo-stasjonene og trekke fra litt forskjellige kurser. Lenke til kommentar
Krykka Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ikke for å "trampe" på deg men to ting: 1.kjøp/salg skal taes på bruktmarkedet, ikke forumet(reglement) 2.Det er mot TG sitt reglement. Beklager! Will do Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Skuffende lite liv her da Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tja er jo ikke så altfor mye som skjer. Er jo temmelig rolig mellom hoveddelen av billettsalget og en måneds tid før påsken. Er sikkert endel som jobber med hyllene sine (meg inkludert) men jeg ser ikke noe grunn til å jobbe på ting før det er litt varmere i været og det begynner å nærme seg påsken. For de som har billett og har funnet ut hvem de skal sitte sammen med og ha som seater er det bare venting som skjer. For oss som skal seate en god del folk er det hele tiden noe småting som skal gjøres mtp intern plassering på rekka. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Noen som vet om en bæreveske/bag som passer målene til Bitfenix Prodigy? Mor har noe slikt til en PA-høyttaler, men den er hakket for liten. Burde ikke være umulig å finne noe som passer, ment for lydutstyr e.l. Håndtakene på kabinettet gjør vondt, og jeg bør uansett ha maskinen i noe vanntett og noenlunde polstret, så det hadde vært PERFEKT å bruke noe slikt til å drasse med meg maskinen i. Dimensjonene på kabinettet er 250 x 404 x 359mm. (B/H/D) Legger til det jeg evt. finner under, er sikkert flere her som er interessert i noe slikt. Endret 4. februar 2014 av Nødstopp Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Svart søppelsekk? Nææ. Flytter så mye på maskinen at jeg trenger en slik løsning uansett. Hadde vært utrolig greit med en skikkelig bæreveske som passet kabinettet. Noe slikt f.eks. Er så vanskelig å finne rette størrelser da... Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Begynner vel selv med hylla etter vinterferien nå.Men skal bare ha ei lita hylle som skal flatpakkes for å få den billigere med på bussen nedover Lenke til kommentar
TheDoopster Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 skulle gjerne kjøpt en bilett til TG før seatingen starter, noen som selger? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er det noen her som skal bruke mer enn en plass på TG iår? 1.5, 2, 3 eller noe? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vent til 2-3 uker før det braker løs, da blir det liv. Og selvfølgelig under TG. Sliter fremdeles med å skaffe billetter, og samboeren driver å prater meg til å være med på fjellet i påsken så får se om det blir TG i år (igjen). Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Bare 34 dager til TG nå! Noen som har startet med noen hylleprosjekter? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jada, har kommet greit i gang, ikke hyller i seg selv (da jeg fortsatt har hyllene jeg bygde for 2 år siden) men årets forbedring av dem. I fjor var det hjul på toppen for enklere å kunne frakte dem inn og ut av skipet, i år blir det låsbare "bokser" til å ha i hyllene Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hva med å ikke ha med så mye drit? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hva med å ikke ha med så mye drit? Da er poenget med TG borte http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30205528/#/70205526 Vurderer å kjøpe ett sånt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Er det noen her som skal bruke mer enn en plass på TG iår? 1.5, 2, 3 eller noe?Tror ikke man får satt seg som bruker av mer enn to billetter i år. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar med reise med tog fra Oslo til Hamar (TG). Tenker meg en dagstur der. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Er det noen her som skal bruke mer enn en plass på TG iår? 1.5, 2, 3 eller noe?Tror ikke man får satt seg som bruker av mer enn to billetter i år. Jo, det får man, kjenner 1, kanskje 2 som skal ha 2 plasser Noen som vet hvor lang tid det tar med reise med tog fra Oslo til Hamar (TG). Tenker meg en dagstur der. Ca. 1 og en halv time Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Planen var å få 1.5 plasser, da hylla tat opp 9 plasser for 6 personer. Da slipper man å havne midt i et skjøte/to stykk klemt inn mellom paller osv.. Men i år så var det ikke nok ledige plasser til å få med alle folka en gang, og enda mindre få med hylla. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå