Nødstopp Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da var billetter i boks til hele gjengen. Gleder meg nå. Ser også virkelig frem til togturen, haha. Har alltid likt å ta tog over lengre strekninger, er noe veldig avslappende med det. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Får du bilett da? Det derimot er ett annet spørsmål Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen her som har mulighet til å bestille to billetter ekstra? Vi er en gruppe på 7 personer, men tre av fire brukere kom for langt bak i køen. Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan si at den brukeren jeg lyste ut har blitt gitt bort. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan si at den brukeren jeg lyste ut har blitt gitt bort. Og TUSEN TAKK skal du ha for det! Lenke til kommentar
Soltrynet Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er det noen som enten har en bruker som er i køen med mulighet til å kjøpe nå (eller veldig snart) som gis bort eller har mulighet til å kjøpe en billett til? Vi er en gruppe på 8 stykker og en av oss skulle fikse billet sjøl med plass 1097 i køen i steden for å la noen kjøpe til henne, så det ser dårlig ut for henne. Lenke til kommentar
Ultramind Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Billett ordnet! andre året på rad jeg glemmer lotteriet -.-' så en stooor takk til folk jeg har blitt kjent med på TG som kan årnde billetter! nå er det bare å komme seg på sjøen igjen og satse på å komme hjem i mars engang! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som skal bygge TG hylle her? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Vurderer det, men det er mye jobb Endret 12. desember 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skal prøve å bygge en firemannshylle Lenke til kommentar
VebbJ Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei Vi er en gjeng på 7 folk som gjerne skulle dratt på TG14, men med 3 av fire brukere for langt bak i køen er vi to billetter unna... Noen hjelpsomme sjeler der ute som har muligheten til å gi oss litt hjelp ? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om noen har en ekstra billett eller kan kjøpe billett så tar jeg gjerne imot en enkelt vanlig billett. Får lønn på mandag, send PM om det er noen frivillige. Hadde sittet stor pris på det! Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hehe, same "griningen" hvert år og håp om ekstra biletter Er en forferdelig situasjon da man kanskje har gått å gledet seg i en lengre periode og tilogmed kanskje første turen til vikingskipet blir spolert. Men nok om det, jeg hiver meg på koret. Er på plass 1682 nå og det er 635 biletter igjen, er det håp? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hehe, same "griningen" hvert år og håp om ekstra biletter Er en forferdelig situasjon da man kanskje har gått å gledet seg i en lengre periode og tilogmed kanskje første turen til vikingskipet blir spolert. Men nok om det, jeg hiver meg på koret. Er på plass 1682 nå og det er 635 biletter igjen, er det håp? Nei. 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som skal bygge TG hylle her? To små enkle som skal kunne flatpakkes og taes med på TG bussen Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oh shit... Klarte ikke følge med, i natt røk min sjanse for å dra på TG :/ Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det nokken som veit at dei snart/kan kjøpe biletter til TG med rom for en ekstra bilett? Ser det er under 200 biletter igjen. Har en kompis som ikkje er langt nok framme i køa. Send en pm så skal vi ordne betaling med det samme. Lenke til kommentar
aksetoy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Har dessverre havnet litt for langt bak i køen for noen sjanse til å skaffe meg billett i år. Om noen skulle ha en billett til overs er jeg mer enn gjerne villig til å kjøpe den av deg. Kontakt meg gjerne på pm Endret 17. desember 2013 av aksetoy Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som vet sånn ca hvor mange billetter som vanligvis blir refundert tilbake til butikken etter at det er utsolgt? Er på plass 441 nå, så ser tvilsomt ut, men har et -lite- håp. Var i samme situasjon i 2011, og da fikk jeg tilgang til billetter i mars Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som vet sånn ca hvor mange billetter som vanligvis blir refundert tilbake til butikken etter at det er utsolgt? Er på plass 441 nå, så ser tvilsomt ut, men har et -lite- håp. Var i samme situasjon i 2011, og da fikk jeg tilgang til billetter i mars På plass 441, så burde du nok klare å skaffe Er vel mellom 500 og 1000 som refunderes... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå