w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Noen som skal lage en nyere versjon av denne i 2014? Edit: Satt et dumt innlegg i spoiler Endret 16. august 2013 av VegardBS 1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hvor har du sett det, kosegutt.net/tg? hehe ja, husker ikke hvordan jeg fant siden, men ja, sikkert her på Diskusjon, din side? Endret 3. april 2013 av Lucid Velox Lenke til kommentar
SweetLife Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Gammel tråd, men det var det jeg fant. Noen xbox-gamere som har tenkt seg til TG14? Var der i fjor og la merke til at det var relativt lite, men at de fantes her og der. Hadde vært kult hvis flere xboxgamere hadde vært i nærheten Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 hehe ja, husker ikke hvordan jeg fant siden, men ja, sikkert her på Diskusjon, din side? Ikke min nei, men har kompiser som kjenner han som har den så de linka den til meg Lenke til kommentar
Xenonxz Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Gleder meg til TG, dette blir mitt første år, noen som vet sirka hvor billetprisen ligger? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvordan pakker dere monitoren/tven hvis dere skal reise med fly? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Gleder meg til TG, dette blir mitt første år, noen som vet sirka hvor billetprisen ligger?Lurer på det samme. Samt når man får kjøpt. Men hva anbefaler dere? Har ingen å gå med egentlig. De jeg kan, vil jeg ikke selv. Mine andre venner er ikke interessert i spill over hodet. Men kjipt å dra alene også. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 I år kostet det 1099,- for en vanlig deltagerbillett. Fullt mulig at prisen går opp til neste år, det begynner å bli dyrt etterhvert nå synes jeg, uten at det hindrer meg i å reise eller vikingskipet i å fylles. Og for de som reiser til TG alene kan jeg anbefale HW-rekka, rekka for oss her på diskusjon.no. Det kommer sikkert en tråd om det utover høsten. Det var slik det startet for meg da jeg var på TG for første gang, i 2008. Jeg har sittet på HW-rekka i alle årene siden, unntatt i år da jeg fikk billett så sent at alle plassene på rekka var tatt da jeg seatet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Joa, men det er noe med det å dra sammen med noen. Blir ikke det samme uten akkurat. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hyller med mer og mer pels og ubemannede misukkanlegg 24/7. Lurer på hvordan det hadde blitt med 5000,- pr billett Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Går prisen opp til 5000,- så tror jeg at det er en god del som kommer til å droppe det, inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Mindre liv i tråden her enn jeg kan huske fra tidligere år... Neste år blir min første tur til TG. Har vurdert det i noen år nå, men det har liksom aldri blitt noe av det. Nå har jeg både mer penger og flere villige venner å dra med, så nå gir jeg meg ikke. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Mindre liv i tråden her enn jeg kan huske fra tidligere år... Ja, syns det har blitt gradvis mindre liv i TG-trådene de siste åra. Godt det fortsetter å være livatt på TG. Sendte avgårde crewsøknad her for et par uker siden, ikke fått formelt svar ennå, men jeg satser på at det er positivt \o/ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Åssen er det med opplåsbar seng? hva er best? sånn militærseng eller luftseng? Endret 27. oktober 2013 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har sett veldig mange med sånn blå oppblåsbar madrass tidligere år, ser ut til å funke greit. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Oppblåsbar luft seng er vel det beste, da disse tar veldig liten plass når de er tomme for luft og så er de faktisk ganske så behagelig Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Foretrekker hotellseng, da den er ferdig redd opp, behagelig og man må ikke sette opp noe/blåse opp. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Men nå er det ikke alle som har r åd til det i en alder av 16 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 ifjor så måtte jeg a med en luftmadrass som jeg måtte blåse opp via munnen, og ble helt blå av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå