Lendingen Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei, noken som har erfaring eller kan anbefale denne? Skal ha meg ultrabook og lurte på om eg skal slå til?!?! http://www.elkjop.no...e-platinum-solv På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei Jeg bestilte den i dag. Tror det er et godt kjøp. Her er tråden jeg opprettet tidligere i dag, da jeg hadde noen spørsmål om den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1498087 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Du kan utvilsomt gjøre betydelig værre kjøp til 7000kr enn den der ja. Lenke til kommentar
Lendingen Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Etter litt mer googling fant eg tråden din før eg sjekket her og den er no bestilt, håper den er her før eg reiser ut på havet igjen Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Satser på vi begge blir fornøyd da Lykke til Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) elkjøp/lefdal er normalt sett raske med å sende Sendes fra hovedlageret i sverige, men tar bare 1 dag mer enn om lageret hadde vært i norge. Edit: har selv en samsung 700Z3C som jeg "stjal" fra et godt elkjøp tilbud en tid tilbake Endret 31. mars 2013 av OC-Freak Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Da har jeg den kanskje til neste helg da jo Endret 31. mars 2013 av TXD1979 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 elkjøp/lefdal er normalt sett raske med å sende Sendes fra hovedlageret i sverige, men tar bare 1 dag mer enn om lageret hadde vært i norge. Edit: har selv en samsung 700Z3C som jeg "stjal" fra et godt elkjøp tilbud en tid tilbake Bare et spørsmål til deg Ser du er over snittet engasjert når det gjelder diskusjon om laptoper. Har lest mange av dine innlegg å vil gi deg ros for alle råd og tips du gir. Spørsmålet mitt er hvor mange laptoper du har, og hvor ofte skifter du/kjøper ny? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Akkuratt nå har jeg 4, hvor 1 av de er til salgs (Dell inspiron 17R SE, Samsung 700Z3C, Asus N56VJ (selges) og acer 3820TG). Om prisen er rett (dvs jeg regner med å kunne kjøpe maskinen, teste den og så selge den igjen for samme pris som lett brukt/demotestet) så kjøper jeg ofte maskiner bare for å teste de. Det siste året har jeg vel i snitt kjøpt en maskin i måneden sånn ca. Men jeg leser også mye tester fra andre nettsider og fora. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Da er det vel bare å kjøpe fra Komplett og teste varen i 45 dager før du returnerer den. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Nei det gjør jeg ikke. Det ville være å utnytte angrefristen og butikkenes velvilje. Folk som bevisst utnytter butikkers velvilje og angrefrist retten på en slik måte burde vært bannlyst fra all netthandel og handel i butikker med returrett/åpent kjøp. Endret 1. april 2013 av OC-Freak 3 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nei det gjør jeg ikke. Det ville være å utnytte angrefristen og butikkenes velvilje. Folk som bevisst utnytter butikkers velvilje og angrefrist retten på en slik måte burde vært bannlyst fra all netthandel og handel i butikker med returrett/åpent kjøp. Godt å høre jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå