smort1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Stilig dette, bilde 7! Likte lyssettingen, og at gløden i håret skaper et spesielt uttrykk! 1 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Dette ble knallstilig! Etter min mening ditt beste hittil. Kunne faktisk tenkt eg å se enda litt mer av konturene rundt damen, men dette fungerer som bare det slik det er. 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Takk satchmo. Litt mer konturer hadde vært bra ja, jeg tror bildet ville blitt betydelig bedre om jeg kunne flyttet lyskasteren lavere, denne var montert i taket, så jeg måtte sitte på huk og ta bilder oppover. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Wow, dette ble kjempefint! Synes du har utnyttet lyset på riktig måte her. Likte plassering av motivet godt og. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Dette ble et tøfft bilde. Vanskelig å treffe med eksoneringen i slike siluettbilder og det har du klart bra. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Variert bruk av lys. Siluetten er min favoritt foreløpig 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Takk for det, jeg ble godt fornøyd med bildet i går selv, koselig å høre at andre liker det Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Bilde 8 Dagens bilde er nok et produktfoto, denne gangen en vodkaflaske. For å ta bildet brukte jeg et lite akvarium som "bord". Dette sto oppå en kvadratisk arbeidslampe fra Jula som var dekket med bakepapir som diffusor. Bakgrunnen er noen fine tykke gardiner som jeg helt glemte at jeg hadde. De kommer jo med feste, så de løser jo alle problemene mine med bakgrunner. Bakgrunnen var også opplyst av samme type arbeidslampe. Utstyr: D600 Sigma 24-70 2x arbeidslamper (2600 lumen) Matpapir Akvarium Innstillinger f/6.3 1/80 sec 70mm ISO 800 Oppsettet Edit: glemte innstillinger Endret 10. april 2013 av Wraith 2 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Godt løst i forhold til tema igjen. Jeg må nok si at Vodka bringer fram noen minner som ikke er udelt positive, men det er en annen sak! :-) 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kreativt og pent! Igjen lærerikt å se oppsettet. 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Takk igjen. Nå må jeg snart prøve å finne på noe annet enn produktfoto igjen. I morra skal jeg på 90-tallsfest på studentkroa, så jeg skal se om jeg får tatt noen bevegelsesbilder med masse lys på dansegulvet der, bør bli greit Og så til det store spørsmålet, hvordan klarer jeg å legge ut et bilde av oppsettet når kameraet står på stativet i bildet? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Godt løst i forhold til tema igjen. Jeg må nok si at Vodka bringer fram noen minner som ikke er udelt positive, men det er en annen sak! :-) Skal jeg ta bilde av noe gele i morgen? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Og så til det store spørsmålet, hvordan klarer jeg å legge ut et bilde av oppsettet når kameraet står på stativet i bildet? Vanlig spørsmål? Et annet kamera. Lurespørsmål? Aner ikke Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Hmm, jeg får finne på vanskeligere quizzer andre dager 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Uten å ha mye peiling på eksternt lys, så synes jeg produktfotoene ser teknisk bra ut. Men bildet av jenta på dansegulvet er jo mye mer spennende å se på rent fotomessig (også)! 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Uten å ha mye peiling på eksternt lys, så synes jeg produktfotoene ser teknisk bra ut. Men bildet av jenta på dansegulvet er jo mye mer spennende å se på rent fotomessig (også)! Takk for det Grunnen til at det blir mange produktfotoer er at dette er ting jeg har liggende rundt i skap hjemme, da blir det litt lettere å få tatt bilder enn noe man må ut å finne Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Da var bilde 8 oppdatert med litt innstillinger og, glemte det i farta Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, du hadde kanskje ikke en dansende jenta bak o'boy- boksen Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Ja, du hadde kanskje ikke en dansende jenta bak o'boy- boksen Nei, da hadde jeg blitt overraska om det spratt en sånn en ut av skapet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå