Wraith Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Blåveis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Blåveis En spesielt dypblå blåveis. Nikon Nikkor AF 50mm f/1.8G med 50mm mellomringer Se bildet Synes dette var et knallfint og klart bilde av Blåveisen. Nydelige farger og detaljer. Litt usikker på rett og galt her, men kanskje det hadde vært en fordel med å plukke bort den lille kvisten for renere bilde før du tok bildet. Men da mister du igjen noe av miljøet .... så hva som er best og hva en liker ... Nå er det vår og snart tid for blåveis og hvitveis igjen. Gleder meg Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Synes dette var et knallfint og klart bilde av Blåveisen. Nydelige farger og detaljer. Litt usikker på rett og galt her, men kanskje det hadde vært en fordel med å plukke bort den lille kvisten for renere bilde før du tok bildet. Men da mister du igjen noe av miljøet .... så hva som er best og hva en liker ... Nå er det vår og snart tid for blåveis og hvitveis igjen. Gleder meg Takk for det Den lille kvisten går til bladet til blåveisen, så jeg ville ikke røske vekk den, samtidig som jeg ikke klarte å få bladet skikkelig inn i bildet. Blåveis har vi da hatt en måneds tid nå, venter bare på roser og sånt her Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Synes dette var et knallfint og klart bilde av Blåveisen. Nydelige farger og detaljer. Litt usikker på rett og galt her, men kanskje det hadde vært en fordel med å plukke bort den lille kvisten for renere bilde før du tok bildet. Men da mister du igjen noe av miljøet .... så hva som er best og hva en liker ... Nå er det vår og snart tid for blåveis og hvitveis igjen. Gleder meg Takk for det :)Den lille kvisten går til bladet til blåveisen, så jeg ville ikke røske vekk den, samtidig som jeg ikke klarte å få bladet skikkelig inn i bildet. Blåveis har vi da hatt en måneds tid nå, venter bare på roser og sånt her Forteller mye om varsomhet og respekt for naturen. Du har valgt den vanskelige veien, og det på en nydelig måte. "Kvisten" følger andre linjer i bildet. Lærte mye av deg nå, og vil nyte å se bilder fra naturen akkurat som den er Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Forteller mye om varsomhet og respekt for naturen. Du har valgt den vanskelige veien, og det på en nydelig måte. "Kvisten" følger andre linjer i bildet. Lærte mye av deg nå, og vil nyte å se bilder fra naturen akkurat som den er Bildet ville ikke være verdt mye for meg hvis jeg drepte blomsten bare for å ta bilde av den, det er ikke så mange av dem. Hadde jeg plukka og tatt med hjem kunne jeg jo selvfølgelig gjort det, men det skulle jeg ikke da. Naturen er ikke perfekt, det må man tenke på når man tar bilder av den Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Forteller mye om varsomhet og respekt for naturen. Du har valgt den vanskelige veien, og det på en nydelig måte. "Kvisten" følger andre linjer i bildet. Lærte mye av deg nå, og vil nyte å se bilder fra naturen akkurat som den er Bildet ville ikke være verdt mye for meg hvis jeg drepte blomsten bare for å ta bilde av den, det er ikke så mange av dem. Hadde jeg plukka og tatt med hjem kunne jeg jo selvfølgelig gjort det, men det skulle jeg ikke da.Naturen er ikke perfekt, det må man tenke på når man tar bilder av den Naturen er vel helt perfekt Når jeg første gang så bildet så tenkte jeg det var helt nydelig! Jeg registrerte også de skrå linjene til stilken gikk parallelt med andre bakover i bildet. Likevel slo venstrehjernen inn, hadde hørt mye om å ta bort kvist og sånt. Når jeg begynte å fotografere, og å lære mer om det var jeg litt i tvil.... var redd for at hvis jeg visste for mye om teknikk osv, ville det stjele fra bildet. Har hørt om musikere som ikke nyter musikken lenger for de får med seg for mye av teknikken bak.. Så bildet ditt ble en vekker for meg Mitt førsteinntrykk, min intuisjon var at det her var vakkert! Opplevelsen var at det var perfekt. Jeg elsker blomster Håper å se mange flere slike bilder, du som har dem hos deg alt 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Naturen er vel helt perfekt Når jeg første gang så bildet så tenkte jeg det var helt nydelig! Jeg registrerte også de skrå linjene til stilken gikk parallelt med andre bakover i bildet. Likevel slo venstrehjernen inn, hadde hørt mye om å ta bort kvist og sånt. Når jeg begynte å fotografere, og å lære mer om det var jeg litt i tvil.... var redd for at hvis jeg visste for mye om teknikk osv, ville det stjele fra bildet. Har hørt om musikere som ikke nyter musikken lenger for de får med seg for mye av teknikken bak.. Så bildet ditt ble en vekker for meg Mitt førsteinntrykk, min intuisjon var at det her var vakkert! Opplevelsen var at det var perfekt. Jeg elsker blomster Håper å se mange flere slike bilder, du som har dem hos deg alt Den er perfekt ja, men ikke i mange fotografers øyne. Men for en som så kjenner naturen er det veldig tydelig om noen har rydda opp litt for mye Koselig at du likte det Det er vel en fare for at det blir flere bilder ja, særlig når resten av blomstene kommer. Har tatt masse blomsterbilder fra før, bare ikke lagt ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg