sinnaelgen Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) For oss som liker å følge med på tv så opstår det alt for ofte det dilemaet at episodene ( enten det er et enkelt program/film eller en serie) at at flere aav programmen sendes på samme tid eller overlapper hveramdre, slik at man har problemer med å få med seg programmet . Hvordan løser dere det dilemaet ? Her er det ikke meningen at man skal diskuter om man er tv slave eller ikke men hvordan man klarer å få med seg alt man ønsker å se her er det verd å bemerke at det ikke alle som har mulihter for å ta opp eller at den mulighten er begrenset senere kommer jeg å legge inn hvordan jeg selv forsøker å løse det Endret 31. mars 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 enten laste ned fra nettet eller ta opp Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg ser ikke på TV men hvis jeg hadde fått det problemet så hadde jeg lastet ned serien jeg gikk glipp av og sett den senere. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ser det når det passer med en PVR. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Og når programmene ikke er tilgelig for å laste ned ? Man har jo hellelr ikke lyst til betale "dobbelt" for få sett programmene Den første utfordringen blir å få med seg følgende programm på torsdagene fremover mythnusters ( nye episoder) fra kl 21:00 til 22:00 , reprisen kommer lit i konflik med andre progremmer Torsdagkveld fra nydalen fra kl 21:40 til 22:40 , reprisen går litt vel seint på fredagene Brom (sesong 2013) fra kl 21:30 til 22. jeg følger også med på "how tech works " på disc. scinse hverdager kl 23:05 Nå kan jeg ta opp enkelte av programen hvis reprisen går om natta og kanldistrubitøren ikke har bestemt seg for å opdatere dekoderen , jeg fikk nemlig et optak ødelagt på grunn av det Slik jeg gjør det eller har tenkt å gjøre det jeg ser myburster på normal tid , alt 1: 22:00- 22:30 broom 30 min forsiket på alibox chill pause til 23;05 og så hov tec works ,normal tid ( kanalen er ikke tilgjegelig på gratis chil) 23:30 : nydalen alt 2: 22:00 - 23:00 nydalen 15 min forsinket 5 min pause til how tech woeak begynner 23:30 brom Da holder det akkurat Man har bare 2 timer tilgjengelig Forsinkelse på altibox chil Dete er også programmer som normal ikke er tilgjengelig for nedlastning , i hverfal ikke så kort tid etter at de er sendt Her bruker jeg en vanlig DVD/HDD optaker , siden jeg også ønsker å ta vare på enkelte av optakene Er det noen som vet hvor man får tak i serien "how universe works " på sone 2 DVD ? eller er den tilgjengelig som nedlastning med norsk tekst Endret 1. april 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 bare kjøper sesonger på dvd eller låner av venner Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Laster selvfølgelig ned serier. Har ingen form for TV abonnement, å alt jeg ser på er via PC. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå