Gå til innhold

Ps3 ødelagt - spørsmål

Vollinho

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg satt og spilte fut (fifa 13) på ps3 da skjermen fryste så jeg skrudde av og på igjen. Det som kom opp var at systeminnets filsystem er ødelagt, trykk fortsett for å installere på nytt. Det har jeg gjort rundt 6 ganger nå men det samme kommer opp igjen. Jeg har også prøvd å gjenopprette filsystemet, men det står forbereder gjenoppretting i flere timer uten at det skjer noe. Er det harddisken som er ødelagt, veit dere noe om det?

Om jeg leverer den inn til expert er jeg redd for at jeg kommer til å få en ny ps3, og jeg har ikke tatt noe backup av filene mine.., utrolig dumt selvfølgelig. Men hva skjer med fut laget mitt om jeg får meg ny ps3? Må jeg starte på nytt der og? Har et veldig bra lag som jeg har brukt en del penger på... Har lite lyst til å starte på nytt :/

Og en siste ting. Veit dere om expert kan klare og redde filene mine så jeg slepper og miste alt? Eller om jeg får gjort noe selv for å redde dem?

Tusen takk for svar :)

Endret av Vollinho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

det kan komme litt an på om det er harddisken i ps3en som er kjørt eller om det er noe annet. om det ikke er noe feil med harddisken kan du bare flytte den over til en annen ps3. en ting du kan prøve om du ikke har gjort det er dette; hold power knappen på ps3en nede til du hører 2 pip(et når den skrur seg på, å et når den skrur seg av) -> etter du har gjort det å ps3en er avslått holder du den nede på nytt, da vil du etter en stund høre 2 pip å det vil komme opp noe på skjermen der du kan velge systemgjenopprettign å mange andre valg. systemgjenoppretting kan være litt skummelt om du ikke har lagret fifa profilen din online på ea sine servere, for alt spill data vil bli slettet. du kan jo prøve å se litt på de andre valgene som er der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...