Lindsay Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ettersom de fleste guider som omhandler cisco skjer det meste i konsoll ikke GUI. Men passordet for admin fungerer ikke i telnet/putty. admin og root fungerer ikke med passordet for å logge inn i GUI på switch Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Ettersom de fleste guider som omhandler cisco skjer det meste i konsoll ikke GUI. Men passordet for admin fungerer ikke i telnet/putty. admin og root fungerer ikke med passordet for å logge inn i GUI på switch UN: cisco PW: cisco Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Får samme svar tilbake Bad user name or password or user has no privilege to enter the menu Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Du er sikker på at den er resatt? Kommer du inn i GUI? I så fall kan du prøve å oppdatere softwaren derfra - jeg vet at det er gjort en del _vesentlige_ software-oppdateringer, som bl.a. har forandret CLI-syntaksen radikalt, ved at de har tilnærmet den til Cisco IOS i de nyeste versjonene... Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Problemet er att jeg har jo fått satt opp denne nå med GUI og bruker er admin med tilhørende passord. Om jeg nå resetter er jeg da redd for å miste de endringene som nå fungerer meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå