Vo0do0 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hva er forskjellen på Sapphire sine vanlige pro kort og "ultimate ed" korta? Bare kjølingen? Egner UE korta seg bedte til overklokking kanskje? Planer om å bytte ut FX 5900 kortet mitt. Noen som vil ha? :wink: Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Tipper at siden ultimate edition er vifteløs egner den seg IKKE bedre enn Pro versjonen til å oveklokke -Correct me, I may be wrong! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 flere som sier at UE er bedre til OC, og hvis du ser flere tråder på forumet, har jeg sett folk som har dratt sitt UE betydelig mye lenger enn "vanlig" Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Man kan jo sette på en 90mm vifte så fungerer det sikkert bedre en vanlig pro til OC. Ikke vet jeg men man kan jo nesten tippe det. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 flere som sier at UE er bedre til OC, og hvis du ser flere tråder på forumet, har jeg sett folk som har dratt sitt UE betydelig mye lenger enn "vanlig" ser i siggen din at du har et ati 9800-kort.. Hercules Radeon 9800 128 DDR @ 425/351 er dette et non pro som du har overklokket eller biosflashet ? vet du hvilken rambrikker som sitter på kortet..Samsung eller Infineon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå