tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Som vanlig en meget spennende tråd fra deg, Anew. Kjenner meg godt igjen i Nites of Suburbia - togreiser hjem sent på kvelden har en egen aura. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 (endret) knb: Jeg er en av de raringene som syns det er helt greit å jobbe mye og lenge. Vanskelig å skille jobb og hobby og alt det der... I dag: Made up my mind to leave you behind 27mm, f/3.3, Velvia Dagens: http://www.youtube.com/watch?v=nLX-VLFTDgA Endret 5. april 2013 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Igjen fin kombinasjon motiv og låt....Veldig bra den der....litt melankolsk ja. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Morsomt motiv og gode fargekontraster. Endret 5. april 2013 av Linepusle Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Bekken er silkemyk og kontrasten til alle stjernene rundt er flott - og vårlig! Det urbane utsnittet er stemningsfullt og mørkt. Fint. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Stilig emne, med stilige bilder. Veldig vanskelig tema du har valgt, men synes du får det til bra. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Flott bøtte, likte godt farger ogseparasjone mellom bakgrunn og forgrunn. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Dette syns jeg var meget varierende. Ikke kvalitetsmessig, men fotografisk og motivmessig. Du har mange tangenter å spille på. Personlig holder jeg "elven" og "glefset" fra 2. april som mine favoritter. Kult med dine sedvanlige låt-assosiasjoner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Har stor sans for dagens bilde. Synes det er en interessant krysning mellom mørk melankoli og William Egglestons suburbia. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Vel vinklet og komponert hjertebøttebilde. Liker diagonalen med gjerdet i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Takk folkens. I går var bildeideen min så dårlig at jeg skal gå og piske meg selv til blods så snart jeg har postet dette. Dagens er marginalt bedre: We Never Talk About It f/2.8, 17mm, men croppa til det ugjenkjennelige... Dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=iWHI07z30e4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 He,he...morsom, og fin låt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Fine, forlatte gjenstander med melankolsk musikk - dagens låt var aldeles glimrende! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Da er vi to raringer Anew, ift. jobb mener jeg. Dagens kombinasjon like også jeg godt. For å gjenta andre - veldig spennende tråd! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Mye melankoli her. Spent på fortsettelsen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Takker igjen. April fortsetter i det melankolske hjørnet: We Really Did Try to Make It 35mm, f/11, iso 800 Dagens: http://www.youtube.com/watch?v=WuPq2LdmiOo Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Flotte bilder, god musikk og. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Titlene virker som tatt fra det aldeles utmerkede spillet Braid (som anbefales på det varmeste).. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg så det siste bildet på toget, men internettet til NSB klarte ikke å laste ned musikken, så jeg fikk ikke med meg det melankolske her, tvert i mot, førsteinntrykket heller morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå