Anew Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=23oodi_93KQ Nivå: Realistisk sett må jeg kjøre kandidat. Utstyr: D700 + Tamron 17-35 f/2.8-4 Utfordring: Veldig vidvinklet vår. Da jeg hadde cropustyr var den fantastiske Tokina 12-24/4 en av favorittene. Da jeg skaffet ff ble Tamron 17-35 anskaffet som erstatter, men den og jeg har aldri blitt særlig gode venner. Kanskje på grunn av brutal fortegning? Kanskje på grunn av hjørner mørkere enn en regntung høstkveld? Kanskje fordi det aldri blir like bra som første gangen? Uansett - denne måneden skal jeg prøve å bli venner med Tamronen. Endret 31. mars 2013 av Anew 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ingen dypere forklaring på hva tittelen på temaet innebefatter - men igjen er det ingen som har spurt. Kommer kanskje i sluttspurten? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Når vi bare får trengt litt dypere inn i temaet, Trondster... Dagens - A River Could Be Loved 30mm, f/25 Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=zLTRqu6DkCE Spotify spilleliste: http://open.spotify.com/user/chr-bu/playlist/1jKgvdtXKTWeeF0MXy3pLH Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Denne så skummel ut...fint låtvalg som vanlig.... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fin diagonal i dette bildet - pen komposisjon der blikket ledes mot hjørnet. Fint at snøen begynner å forsvinne. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Beklager litt kjedelige bilder her i starten - jeg har ikke helt funnet ut hva temaet for festen egentlig er... Holding On 17mm, f/8, litt rotert/beskåret og Velvia-preset i Bibble 5. Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=1M4GO7zZtdY Endret 2. april 2013 av Anew Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Beklager litt kjedelige bilder her i starten - jeg har ikke helt funnet ut hva temaet for festen egentlig er... Ser ut til at det toucher inn på det vårlige så langt. Men kjedelige bilder? I alle fall ikke det første, det likte jeg meget godt. Flotte stjerneformede reflekser i smeltevannet, og ditto komponert. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spennende start! Liker godt kombinasjonen din med kobling av bilde mot dagens låt. Stemningen i bildet forsterkes, liker godt det fra 1. april. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fin sølebekk med fire linjer, solstjerner og enslig fargeball nede til høyre. Burde strengt tatt vært tatt i IR med den videoen, men det er detaljer. Ellers dårlig gjort at forumprogramvaren skalerer bildet (som egentlig er 1280 i bredden) og ikke lenger lar deg skalere ut igjen ved å klikke - kanskje lage en url-tag rundt img-taggen som linker til selve bildet? Artig vårlig uhm - gresskar? - ting 2. april. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Holding on var da riktig grotesk-fin, glødende farger. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fin sølebekk med fire linjer, solstjerner og enslig fargeball nede til høyre. Burde strengt tatt vært tatt i IR med den videoen, men det er detaljer. Ellers dårlig gjort at forumprogramvaren skalerer bildet (som egentlig er 1280 i bredden) og ikke lenger lar deg skalere ut igjen ved å klikke - kanskje lage en url-tag rundt img-taggen som linker til selve bildet? Artig vårlig uhm - gresskar? - ting 2. april. Prøv å høyreklikk og velg "vis bilde". Da får jeg sett dem i stor str. Ellers må man jo si at det er fint å se Anew tilbake. Gleder meg til å følge med. Du gir jo som regel det lille ekstra. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Kan høyreklikke og "View image" og få større bilde ja.....mange legger inn så store, fine bilder nå....bare så små jeg, følger kanskje gamle regler.... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Ellers dårlig gjort at forumprogramvaren skalerer bildet (som egentlig er 1280 i bredden) og ikke lenger lar deg skalere ut igjen ved å klikke - kanskje lage en url-tag rundt img-taggen som linker til selve bildet? Mhm. Tror jeg prøvde meg med å url-tagge det i oktoberfesten uten særlig hell. Gresskaret funker jo ikke noe særlig i så lite format (syns det funker ørlitegranne bedre når det blir større). Jeg har ikke noe lyst til å bruke attachment i stedet for å linke til smugmuggen min... Wat do? Mange takk for hyggelige ord Pybalto. Litt usikker på hva jeg får til denne gangen - når jeg ikke har et skikkelig tema å leke med så går det litt tyngre. Jeg håper jeg finner ut av det. Endret 2. april 2013 av Anew Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Mhm. Tror jeg prøvde meg med å url-tagge det i oktoberfesten uten særlig hell. Synes det funker fint, jeg. Ganske enkelt: [url=bilde.jpeg][img=bilde.jpeg][/url]: [url=http://anew.smugmug.com/Photography/Aprilfest-2013/i-BzjzvW8/1/X2/DSC_6375-X2.jpg][img=http://anew.smugmug.com/Photography/Aprilfest-2013/i-BzjzvW8/1/X2/DSC_6375-X2.jpg][/url] Og ellers blir det kanskje senere noe deLillos og Vellykkede Menn? Endret 2. april 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Harrusett?! Det funka. Nydelig. Og nå en sjokkerende avsløring om meg: Jeg har aldri vært spesielt opptatt av deLillos. Har riktignok en nummerert vinylutgave av Mere på lager ett eller annet sted, men det var utelukkende pga. Kokken Tor at jeg kjøpte den... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Var nok mer teksten jeg tenkte på, sånn relatert til utfordringen.. (..) Prøver å finne ut Om hun sier noe om han Og hvorfor egentlig hun gjorde det slutt Men stakkars gutt Han blir ikke nevnt og aldri blir det spurt Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Nites of Suburbia 1/10, f/2.8. Croppa. Velvia plugin. Lang dag på jobben, så jeg improviserte litt på toget hjem. Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=nOuH1gX0owU 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Alle "solene" i vannet fra første bilde minner en om det smelter for fullt nå! Likte det, skarpehet og vannet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ser nesten ut som en dobbelteksponering med den speilingen. Enten begynner du grytidlig på jobb, ellers så jobber du lenge (vet ikke helt hva som er verst). I hvert fall et sterkt, suburbt preg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 "I hvert fall et sterkt, suburbt preg" - ja, nettopp, enig med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå