AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei! jeg er en homofil gutt og har en gutte kjereste, men lurer på om det blir noen problemer vis jeg tar han med til The gathering 2014?? fordi jeg og han er kjerester! og da lurte jeg på om det vil komme noen stygge kommentarer, er litt leit det Anonym poster: 0aac5bf04fa801e553a9b0843fb18b36 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2013 Hvorfor skulle det være det, er et sted fylt med folk uten kjærester. Så de har ingenting de skulle sagt. 10 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Stygge kommentarer vil dessverre alltid komme, noen dager oftere enn andre.. Men velger å tro at flertallet av oss aksepterer dette i dag :-) Opp igjennom min oppvekst har det kommet ut noen homser fra vennekretsen min, noen mer overaskende enn andre. Men kan gledelig fortelle deg at desse har det svært bra idag :-) Ikkje bekymre deg og prøv å ignorer det som eventuellt blir sagt. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hvorfor skulle det være det, er et sted fylt med folk uten kjærester. Så de har ingenting de skulle sagt. Tror du burde ta en tur og se om folkene er som du faktisk tror, kan bli overrasket. On topic: man kan få stygge kommentarer overalt dessverre. Endret 1. april 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 det burde ikke være et problem, det er jo tross alt et rusfritt arrangement. kommentarer kan en beklageligvis få over alt men jeg forestiller meg at det ville være mindre av det på TG enn la oss si på gaten, på byen osv. diskusjon/hw.no pleier å ha en rad på TG hvert år btw, som sikkert hadde vært kjekk å sitte med for dere Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hei! jeg er en homofil gutt og har en gutte kjereste, men lurer på om det blir noen problemer vis jeg tar han med til The gathering 2014?? fordi jeg og han er kjerester! og da lurte jeg på om det vil komme noen stygge kommentarer, er litt leit det Anonym poster: 0aac5bf04fa801e553a9b0843fb18b36 Håper du tar han med, viser din kjærlighet som du ønsker, og har det bra. Er du stolt av din kjæreste og av forholdet, vil det alltid smitte over, og tilbakemeldingene vil nok være mer positive en negative. Negative folk gir du uansett beng i, ikke sant:o) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Er nok bare og si ifra til staff, så vil de få advarsler. 3 stk så må de hjem Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 TG er fullt av homofile, så jeg tror ikke dere får noen negative reaksjoner i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvorfor skulle det være noe problem ? Så lenge du ikke putter floppyen i stasjonen foran alle går det vel greit? Samme gjelder uansett å hvilket lag man spiller , regner med de fleste der er modne nok til å takle homofile, mange av som spiller spill er jo gutter, men springer rundt som jenter i spill.. 5 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ikke at jeg har vært på TG, men jeg har sett noen bilder og ut i fra de vil jeg konkludere med at et homofilt par er langt i fra det merkeligste en kan få øye på der. Jeg vil gjette på at TG er temmelig inkluderende og aksepterende overfor det meste. 9 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvorfor skulle det være noe problem ? Så lenge du ikke putter floppyen i stasjonen foran alle går det vel greit? Haha! Kudos Mr.! Nei, men inntrykket jeg har, er at folk som sitter mye med pc, og henger rundt på all verdens nettsider, er mer åpne og inkluderende enn de "gamle trauste" som ikke har fått så mye impulser fra rundtomkring. Har i hvertfall opplevd mer aksept blant "nerder" enn "vanlige" selv 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg er nå gammel og traust, liker generelt sett ingen, men har ikke noe i mot homofile. Liker dog ikke noen tegn på "kjærlighet" i det offentlige rom,mener det er noe som skal vises innenfor husets fire vegger . Men jeg er nå utgått på dato så Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Men jeg er nå utgått på dato så Nåja, tviler nå på det ;P En ting er jo ett lett kyss. Men i det folk begynner å slafse og gnafse på hverandre, så blir det for drøyt... -.- Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 diskusjon/hw.no pleier å ha en rad på TG hvert år btw, som sikkert hadde vært kjekk å sitte med for dere Aha, sitter det noen homofile på den raden? Anonym poster: 0aac5bf04fa801e553a9b0843fb18b36 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nei så langt tenkte jeg ikke, jeg mente bare at det er kjekke folk. Om det er noe særlig gaymer community i norge som drar til TG vet jeg ikke, men det hadde for så vidt vært et bra initiativ å ta Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Her kom ordspillene på rekke og rad gitt! ;P Vet nå ikke hvor bra initiativ det ville vært. Majoriteten av "oss" vil jo ikke skille "oss" ut på noen måte. Kan se for meg at et gaymer community som shipper blinkende regnbuelys til TG vil være mer "ødeleggende" enn å spre seg litt her og der. Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Så lenge dere ikke prøver dere på noen andre der går det greit. Jeg var der for første og siste gang for ett par år siden, ble sittendes vedsiden av en som prøvde å sjekke meg opp. Hyggelig kar, helt til jeg fikk melding fra han (vi satt 1 meter fra hverandre) om jeg ville vite en hemmelighet. Han flyttet seg heldigvis etterhvert når han fant ut at jeg var heterofil.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Så lenge dere ikke prøver dere på noen andre der går det greit. Jeg var der for første og siste gang for ett par år siden, ble sittendes vedsiden av en som prøvde å sjekke meg opp. Hyggelig kar, helt til jeg fikk melding fra han (vi satt 1 meter fra hverandre) om jeg ville vite en hemmelighet. Han flyttet seg heldigvis etterhvert når han fant ut at jeg var heterofil.. Jeg ser hva du mener. Samtidig, så vet man ikke legningen til andre personer om man ikke hinter frem til noe... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Var en homo på IRC på TG en gang som gjerne ville kose med bena mine, jeg avslo tilbudet Meeen, jeg tror ikke det er noe problem ellers, oppfører man seg skikkelig er det ingen som vet om det er vennen eller homopartneren du har med deg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Var en homo på IRC på TG en gang som gjerne ville kose med bena mine, jeg avslo tilbudet Du avslo?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg