Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Homofil, å være på TG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stygge kommentarer vil dessverre alltid komme, noen dager oftere enn andre..

Men velger å tro at flertallet av oss aksepterer dette i dag :-)

Opp igjennom min oppvekst har det kommet ut noen homser fra vennekretsen min, noen mer overaskende enn andre.

Men kan gledelig fortelle deg at desse har det svært bra idag :-)

Ikkje bekymre deg og prøv å ignorer det som eventuellt blir sagt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvorfor skulle det være det, er et sted fylt med folk uten kjærester. Så de har ingenting de skulle sagt.

Tror du burde ta en tur og se om folkene er som du faktisk tror, kan bli overrasket.

On topic: man kan få stygge kommentarer overalt dessverre.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

det burde ikke være et problem, det er jo tross alt et rusfritt arrangement. kommentarer kan en beklageligvis få over alt men jeg forestiller meg at det ville være mindre av det på TG enn la oss si på gaten, på byen osv.

diskusjon/hw.no pleier å ha en rad på TG hvert år btw, som sikkert hadde vært kjekk å sitte med for dere

Lenke til kommentar

Hei! jeg er en homofil gutt og har en gutte kjereste, men lurer på om det blir noen problemer vis jeg tar han med til The gathering 2014?? fordi jeg og han er kjerester! og da lurte jeg på om det vil komme noen stygge kommentarer, er litt leit det Anonym poster: 0aac5bf04fa801e553a9b0843fb18b36

Håper du tar han med, viser din kjærlighet som du ønsker, og har det bra. Er du stolt av din kjæreste og av forholdet, vil det alltid smitte over, og tilbakemeldingene vil nok være mer positive en negative.

Negative folk gir du uansett beng i, ikke sant:o)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være noe problem ? Så lenge du ikke putter floppyen i stasjonen foran alle går det vel greit?

Samme gjelder uansett å hvilket lag man spiller , regner med de fleste der er modne nok til å takle homofile, mange av som spiller spill er jo gutter, men springer rundt som jenter i spill..

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være noe problem ? Så lenge du ikke putter floppyen i stasjonen foran alle går det vel greit?

Haha! Kudos Mr.!

Nei, men inntrykket jeg har, er at folk som sitter mye med pc, og henger rundt på all verdens nettsider, er mer åpne og inkluderende enn de "gamle trauste" som ikke har fått så mye impulser fra rundtomkring.

Har i hvertfall opplevd mer aksept blant "nerder" enn "vanlige" selv ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her kom ordspillene på rekke og rad gitt! ;P

Vet nå ikke hvor bra initiativ det ville vært. Majoriteten av "oss" vil jo ikke skille "oss" ut på noen måte. Kan se for meg at et gaymer community som shipper blinkende regnbuelys til TG vil være mer "ødeleggende" enn å spre seg litt her og der.

Lenke til kommentar

Så lenge dere ikke prøver dere på noen andre der går det greit. Jeg var der for første og siste gang for ett par år siden, ble sittendes vedsiden av en som prøvde å sjekke meg opp. Hyggelig kar, helt til jeg fikk melding fra han (vi satt 1 meter fra hverandre) om jeg ville vite en hemmelighet. Han flyttet seg heldigvis etterhvert når han fant ut at jeg var heterofil..

Lenke til kommentar

Så lenge dere ikke prøver dere på noen andre der går det greit. Jeg var der for første og siste gang for ett par år siden, ble sittendes vedsiden av en som prøvde å sjekke meg opp. Hyggelig kar, helt til jeg fikk melding fra han (vi satt 1 meter fra hverandre) om jeg ville vite en hemmelighet. Han flyttet seg heldigvis etterhvert når han fant ut at jeg var heterofil..

Jeg ser hva du mener. Samtidig, så vet man ikke legningen til andre personer om man ikke hinter frem til noe...

Lenke til kommentar

Var en homo på IRC på TG en gang som gjerne ville kose med bena mine, jeg avslo tilbudet :confused:

Meeen, jeg tror ikke det er noe problem ellers, oppfører man seg skikkelig er det ingen som vet om det er vennen eller homopartneren du har med deg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...