merterje Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg skulle installere et fotoprogram jeg fant på nettet. Men det gjord mye skade, det tok helt over Firefoxen, men jeg klarte nå å fjerne dette tillegget da. Men noe merkelig skjedde, at de ikonene til Utvidelse jeg hadde på Firefoxen forsvant, men når jeg tastet Verktøy og Utvidelse var de til stede der, så det var ikke slettet. Men det er da mer tungvint å gå på Verktøy og finne utvidelsene som f.eks. notisblokk, oversetter... Selv om jeg avinstallerer og installerer på nytt, kommer det ikke opp noe ikon på nettleser, noen som har en løsning her ? Programmet jeg installerte da dette startet heter Snap.Do og det går heller ikke an å avinstallere det. Tror det kan være som spam. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Neste gang bør du google navnet på programmet først. Det er masse treff som indikerer misbruk. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Blir det snø i morgen, Skrotnes? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Blir det snø i morgen, Skrotnes? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Neste gang bør du google navnet på programmet først. Det er masse treff som indikerer misbruk. skjønte ikke helt den videon, men rart at det ikke går an å avinstallere Snap.Do på vanlig måte, det å gå gjennom Kontrollpanel, alle andre program kan da avinstalleres på den måten ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Grunnen til at det ikke alltid går via kontrollpanelet er at dette er malware. De er ikke interessert i at du skal kunne avinstallere programmet. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Jeg fikke et tips av en som gikk ut på at jeg skulle gå gjennom Oppgavebehandling og avslutte snap.do, /dessuten så fant jeg hvor den og dens filer var på maskinen C. Jeg gikk inn der, og slettet det, men likevel er snap.do i kontrollpanelet under programmer og ikke kan slettes der. Og heller ikke er det mulig å legge til disse ikonene jeg snakket om. Men skal kjøre litt antispy og antvirusprogram no, så får en se om det kan ordne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå