xector1 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det har seg slik at jeg måtte formatere alt på maskinen min for så å innstallere windows XP på nytt igjen, etter jeg hadde innstallert Vietcong hadde jeg lyst til å komme der jeg var, så jeg lastet ned en "runde hele spillet" (en register fil)trainer for å fortsette der jeg var kommet. Det som skjedde da var at hele maskinen min klikket, (Vietcong hakket). Jeg reinstallerte Vietcong men likevel hakker Vietcong, er ganske sikker på at det er den register greien som jeg lastet ned. Hvordan kan jeg få slettet den? Har også et annet spørsmål: Er det mulig å laste ned en sånn "crack"? (Uten at hele maskinen min klikker) Ja, litt dårlig forklart. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Er nok en register-gren. Dette kan bli litt av et problem. hvis du vet hvem som laget traineren, eller navnet på traineren, vil du antakelig finne den under: start ->run ->regedit hkey_local_machine eller current_user og software Let da ned til der hvor de som har laget traineren angivelig har lagt filen, eller sjekk ptrandon/gathering of developers eller hva de som har laget spillet. Hvis du allerede har slettet vietcong, slett hele denne vietcong grenen i så fall, eller den trainerdelen. Men vær forsiktig. Tar ikke noe ansvar her. Slett kunn ting du vet er avinstallert. Cracks/trainers/hacks inneholder noen ganger useriøse stuff. Sjekk kun seriøse sider. |Hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå