Kamelot Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Min bærbare Asus N 53s starter ikke. Har også prøvd med laderen i men ingen ting skjer, ingen lys som blinker osv. Helt dødt. Trenger hjelp!!!! Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 mainboard crashed? Ring Asus for hjelp? Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Tror ikke Asus har åpent i påsken. Trenger hjelp? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Viser den at den tar lading? Ta kontakt med de som solgte deg PCen også spør du de hva du skal. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Den viser ikke at den tar lading nei. Adapteren lyser men det lyser ikke på PCen. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 okay, har du mulighet til go prøve med en annen lader? Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Dessverre så har jeg ikke en ekstra lader. Kjenner heller ikke noen som har en Asuslader Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Plugg laderen i PCen, og se om den virker løs. Om den er kan det være den har fått seg en hardt napp eller noe som gjør at den ikke har kontakt til hovedkortet. I så fall er loddejobb tingen. Om den føles fast og fin, ta ut batteriet og laderen, hold inne power-knappen i 20-30 sekunder, koble ting inn igjen, og prøv en omstart Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 åpnet opp PCen og sjekket at alt var på plass skrudde så sammen PCen igjen og nå virker den. Vet ikke hva årsaken var men den virker nå:-) jeg takker alle som har hjulpet meg og ønsker alle en riktig god påske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå