labbus Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Plz needs some help her. Maskinen er bygd av komplett i des. 2012. Satte i denne windows 7 backup medie cd`n men under booting/innstallere win 7 virker verken tastaturet eller musa. Jeg ønsket å opprette en clean install fra denne cd`n men musa og tastaturet funker ikke. HJÆLP! Noen forslag? Endret 31. mars 2013 av labbus Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Gå inn i bios. Slå av/på USB emulation eller PS2 emulation (det er det samme). Dessuten er det forskjell på kaldstart og varmstart. Ikke bruk "restart maskinen". Slå den helt av, og deretter på med på-knappen. Lenke til kommentar
labbus Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Hvor finner jeg denne da på Asus Efi Bios? Lenke til kommentar
labbus Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 tastaturet og musa er jo helt døde Lenke til kommentar
labbus Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 flytta tastaturet og musa fra usb bak til fronten, da fikk jeg kontakt.. Lenke til kommentar
labbus Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Har fått lagt inn win7 men har et probl. Har ikke internett tilgang. Måtte flytte USB kabel fra både mus og tastatur(fra baksiden)til disse 2 usb på fremsiden for å få kontakt med maskinen. Internett kabelen er tilkoblet HK men kommer ikke på nett. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Du må legge inn driver til hk for å få internet, du fikk med en cd som hører til hk, hvis ikke så kan du bruke en anna maskin å laste ned riktig driver som ligger på produsenten av hk sin hjemmeside, den er også den aller nyeste som ligger på den hjemmesiden, kan være en fordel å bruke den. Hadde som greia med usb på PCen til brodern, men der var det 2 usb porter bak som var "designet" til å funke uten usb3.0 driver så det løste alt her ihvertfall, tror det står på usb portene enten bak eller inne på hk hvilken som funker med og uten driver. Endret 31. mars 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 USB3 porter funker normalt ikke før drivere er lastet i Windows. Så unngå å koble mus og tastatur til USB3 porter, de er normalt blå farget. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Men på noen hk som BARE har usb3.0 så fins det en eller to porter som funker uten driver. Lenke til kommentar
labbus Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Men på noen hk som BARE har usb3.0 så fins det en eller to porter som funker uten driver. Disse 2 USBène på baksia som er tilegnet mus og tastatur må nok være 3.0. (fant jeg ut) Godt det var 2.0 på framsia på kab. Nå ser det ut til at alt fungerer som det skal da jeg la inn alt fra Cd`n til HK og jeg setter denne tråden som løst. Takkker dere for svar. Endret 1. april 2013 av labbus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå