Robin B Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kan bli spennende å se hvordan disse vil yte. ____________________________________________________________ Quote: Chris Lin at XGI: I guess you would want to know where our performance is: Simplier way of remembering our product segments: 3DMark2003 Volari Duo V8 Ultra - 5600+ Volari Duo V5 Ultra - 4000+ Volari V8 Series - 3000+ Volari V5 Series - 2000+ Volari V3 Series - 1000+ _____________________________________________________________ http://www.elitebastards.com/#news2036 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 3dmark er da ikke alt :wink: Men det kan bli spennende og se. Litt konukranse skader oss svært skjedlent så vi får "stay tuned" Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Wohoo!!! *danser gledesdansen!* Vi ELSKER nye konkurrenter! Selv om vi kanskje kunne trengt en på CPU-markedet nå istedenfior GPU. Men konkurrenter er gøy uansett hva Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Selv om det skulle vise seg at disse kortene har bedre ytelse og pris enn konkurrentene så ville jeg ikke ha kjøpt meg et eller anbefalt disse til andre, ihvertfall ikke med det første. Med tanke på spill kompatibilitet og developer support så begynner nok disse kortene på en ganske bar bakke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 det blir nok en litt vanskelig start for denne konkurenten, men vi for se Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tja, er tingen DirectX kompatibelrt så er det vel kanskje ikke det største problemet. Jeg kommer uansett til å følge dette med spenning. På den måten kan jeg unngå å bli en del av ATI vs Nvidia miljjøet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå