Anonymbruker123 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har planlagt å dra til England for å se Giggs sin testimonial om litt over 1 år. Jeg har planer om å storme banen og ta Giggs i hånda før jeg går av igjen. Hvorfor? Fordi han er mitt største idol og jeg har alltid likt han som spiller. Derfor ønsker jeg å gjøre det litt spesiellt. + at jeg havner på tv Men jeg lurer altså på om det er noen straff for dette? Fengsel, bot etc. (jeg er 13år) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Haha... Du blir nok stoppet av vaktene før du kommer deg frem.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Er nok rimelig vanskelig, og det blir politisak tror jeg. Men den nøyaktige straffen har jeg selv lurt på. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Neh, mye kulere med streaking Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Blir det full banestorming, så kan i det minste selve klubben få bot. Men om det samme gjelder for enkelte kamper for enkelte spillere, vet jeg ikke. Men vil tro det blir med drømmene, med mindre du er rask. Men vil gledelig la meg motbevise, skal nok se matchen da gitt! Endret 24. juni 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Det der har blitt veldig strengt. Du får en saftig straff, mest sannsynelig noen dager låst inne, samt en bot som kommer til å ødelegge utdannelsen din. Eller ut ifra hva du skriver så regner jeg ikke med du har planer om noe utdannelse, men la oss da si at du kan droppe å kjøpe deg moped/bil når du får lappen. Sannsyneligheten for at du kommer deg ut på banen er dog veldig liten. Men lykke til! Endret 25. juni 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvis du synes virkelig at Ryan Giggs (jeg håper du kun sikter til det sportslige her), er en person med en så mye mere verdi enn deg selv, at du må bare ''ta'' på han, så skjønner jeg ikke helt hva slags selvbilde du har. Hvorfor ikke tenke realistisk å dra en dag utenfor treningsbanen deres, og spørre om autografen og bilde? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor ikke tenke realistisk å dra en dag utenfor treningsbanen deres, og spørre om autografen og bilde? (jeg er 13år) + at jeg havner på tv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Du havner ikke på TV. De filmer aktivt ikke folk som stormer banen. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det er ikke til å unngå å ikke se det i etterkant på nyhetene og Youtube. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Om man først skal storme banen, så løper man jo ei skikkelig runde så man er sikker på å løpe forbi alle kameraer. Men det er riktig som du sier at de ikke lenger aktivt filmer når folk stormer banen. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Men hvis han bruker alle krefter på å løpe rundt alle andre steder enn der Giggs er, for å komme på kamera (med mindre Giggs er i nærheten eller løper med han...), så blir han jo tatt, og får ikke gjort det han var der for. Da er det bare en banestorming i Giggs testemonial, ikke banestorming FOR Giggs i hans testemonial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå