Gå til innhold

Storme banen...

Anbefalte innlegg

Jeg har planlagt å dra til England for å se Giggs sin testimonial om litt over 1 år. Jeg har planer om å storme banen og ta Giggs i hånda før jeg går av igjen.

Hvorfor? Fordi han er mitt største idol og jeg har alltid likt han som spiller. Derfor ønsker jeg å gjøre det litt spesiellt. + at jeg havner på tv :p

Men jeg lurer altså på om det er noen straff for dette? Fengsel, bot etc. (jeg er 13år)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Blir det full banestorming, så kan i det minste selve klubben få bot. Men om det samme gjelder for enkelte kamper for enkelte spillere, vet jeg ikke. Men vil tro det blir med drømmene, med mindre du er rask. Men vil gledelig la meg motbevise, skal nok se matchen da gitt!

Endret av Den utvalgte
Lenke til kommentar

Det der har blitt veldig strengt. Du får en saftig straff, mest sannsynelig noen dager låst inne, samt en bot som kommer til å ødelegge utdannelsen din. Eller ut ifra hva du skriver så regner jeg ikke med du har planer om noe utdannelse, men la oss da si at du kan droppe å kjøpe deg moped/bil når du får lappen.

Sannsyneligheten for at du kommer deg ut på banen er dog veldig liten. Men lykke til!

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Hvis du synes virkelig at Ryan Giggs (jeg håper du kun sikter til det sportslige her), er en person med en så mye mere verdi enn deg selv, at du må bare ''ta'' på han, så skjønner jeg ikke helt hva slags selvbilde du har. Hvorfor ikke tenke realistisk å dra en dag utenfor treningsbanen deres, og spørre om autografen og bilde?

Lenke til kommentar

Men hvis han bruker alle krefter på å løpe rundt alle andre steder enn der Giggs er, for å komme på kamera (med mindre Giggs er i nærheten eller løper med han...), så blir han jo tatt, og får ikke gjort det han var der for. Da er det bare en banestorming i Giggs testemonial, ikke banestorming FOR Giggs i hans testemonial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...