Petteram Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Jeg har hatt dette kameraet, tragiske greier Spot on, men det er litt av poenget også Har skutt noen filmer med Holga og Diana og dette kameraet gir tilsvarende "dårlige" bilder. Petter Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Den effekten hadde mitt første digitalkamera også... Det morsomste med akkurat den funksjonen var at det tok omkring ett minutt å prosessere bildet. Den ble ikke så mye brukt... Måtte teste og ta tiden. ca 3 sekunder og det må jeg si er godkjent Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 5 april. I dag blir det noe mer normalt. Et lite landskapsbilde denne gangen. (Kraftig justert i Photoshop) Petter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det var vakkert ja....redigeringen var godt innenfor rimelighetens grenser. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Det var vakkert ja....redigeringen var godt innenfor rimelighetens grenser. Ja det ser nesten naturlig ut Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Morsom vri å bruke et sånt kamera i utfordringen Bildene blir kule de. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det var jo ett riktig så pent landskapsbilde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har aldri sett IKEA så kontrastfullt før tror jeg. Så harde kontraster at kun sort og hvitt er igjen, men skikkelig stilig. Komposisjonen løfter det også et hakk. Landskapsbildet var jo vakkert. Ser man nærmere etter avsløres kilden til en viss grad da. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Grafiske Ikea var tøft. Fint landskapsbilde også. Nesten normalt som du sier, men likevel en egen stemning. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Takk for kommentarer folkens. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 8 april. I dag blir det portrett:-) Petter Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Syns det er spennende å følge med, og se hva det leverer.. eller hva du klarer å få det til å gi er vel mer riktig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det ser nærmest kryssprosessert ut... amirite? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Det ser nærmest kryssprosessert ut... amirite? Color Efex Pro - Ink Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Du får til noen stilige bilder med dette utstyret Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er det nå jeg skal kommentere at det var kraftig fargestikk i bildet ditt? Neida, synes det rett og slett er morsomt hvor mye du får ut av et kamera med høyst begrenset potensial teknisk sett. Flott portrett, intenst blikk. Bakgrunnen står i stil med bildebehandlingen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 For all del. Det er stikk både her og der Det neste nå er å prøve ut denne "macro" funksjonen. Mistenker at vi ikke snakker 1:1 her :nei2: Petter Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fint portrett Blir spennende å se videre hva du klarer å vri ut av kameraet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fin fargekombinasjon i portrettet---iøynefallende Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 IKEA har jeg virkelig sansen for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå