Petteram Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Lenge siden jeg deltok på aprilfest så nå gleder jeg meg litt:-) Deltar med noe som skal være en slags Digital Holga. Dette er et 5mp plastkamera med fastoptikk og uten autofokus: Jeg deltar på pinglenivå da kameraet ankommer fra våre venner på Ebay i løpet av neste uke:-) Petter Endret 31. mars 2013 av Petteram Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det ser ut til at du allerede har skaffet deg utfordring nok. Blir spennende å se hva du får ut av det, men har jo sett før i dine tråder at det ikke er kameraet som bestemmer kvaliteten. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Blir spennende å se hva du får ut av dette når det ankommer! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Da er plastikken ankommet. Tid for utpakking og finne batterier som passer:-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Dette er heeerlig kjip plastikk. Og veier ingenting. Tror faktisk jeg doblet vekten ved å stappe i 3 AAA batterier En av effektene jeg ville teste er å bøye objekter ved å vingle på kameraet under eksponeringen. Var faktisk lettere enn jeg trodde, men ser jeg må øve litt mer på det. Bildet i dag er derfor kalt: "Swingin' stave church" Petter 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 du fikk jo med spiret med litt swinging da....morsom effekt. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Swinging og kirke er det ikke så ofte man hører i samme setning! Synes dette ble kjempetøft! Fikk litt Harry Potter-feeling. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Takk for det begge to. Kommer mer moro om noen dager:-) Petter Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Ser også at den sliter litt med kromatisk akrobatikk Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hehe artig utfordring og kirka! Skal følge med på denne. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Herre min hatt. Ser ut som noen syntes det var for vanskelig å få med hele spiret, og like godt bøyde det over på siden. For så vidt samme effekt i trærne mot venstre der også. Men dette kan jo være morsomt også, måtte i alle fall dra på smilebåndet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Spenstig utfordring. Veldig stilig effekt på stavkirka. Fremstår som en hinsides fortegning Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Morsomt å se fortsettelsen her. her kan du finne noe inspirasjon. Tror det er samme kamera annet navn. Endret 4. april 2013 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Jepp, samme kamera, men har nå fått nytt navn. Sjekker du exif i stavkirkebildet ser du der står yashika:-) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 4 april. Her er en annen effekt jeg har sansen for. Dette er rett fra kamera, kun redusert størrelsen på: Nå skal jeg teste om jeg kan kombinere disse to effektene:-) Petter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 4.April: Det ble jo riktig stilig - kan brukes til mye den effekten..... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Den effekten hadde mitt første digitalkamera også... Det morsomste med akkurat den funksjonen var at det tok omkring ett minutt å prosessere bildet. Den ble ikke så mye brukt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Dette kameraet ser morsomt ut; ikke så ekstremt som pinwide "objektivet" jeg har, men mer toy-aktig en lens-in-a-cap obkjektivet jeg skal bruke en del i festen min. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg har hatt dette kameraet, tragiske greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå