Gå til innhold

Leter etter et NX18-55 objektiv til mitt NX1000

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger hjelp til finne et Samsung NX 18-55 objektiv til mitt nx1000 kamera.

Samme objektivet som følger med på NX210 blant annet.

Vil veldig gjerne ha optisk bildestabilisering som den linsen har.

Er ikke på den som fulgte med kameraet.

Takk for all hjelp på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp til finne et Samsung NX 18-55 objektiv til mitt nx1000 kamera.

Sjekket både Akams prisguide og Prisjakt.no og ser ikke ut som noen selger dette løst. Det er nok veldig liten etterspørsel etter et objektiv som nesten alle kjøper sammen med kamerahuset i en eller annen variant. Selv ikke Samsungs egen nettbutikk lister dette. Det du kan gjøre er å høre med en butikk om det er mulig å bestille det, men da blir det nok til veiledende pris. Du kan jo også prøve bruktmarkedet til foto.no.

Edit: Amerikanske B&H har det på lager, men er stabilisator så viktig at du vil kjøpe objektiv med samme brennviddeområde (og blender) på nytt?

Endret av seriksen
Lenke til kommentar

Vel det kommer helt annpå prisen selfølgelig. Men ser at eg sliter med å holde kameraet stabilt under dårlige lysforhold. Og stativ er ikke et alternativ for meg. For mye å drasse rundt på :p

Så derfor på et alternativt standard objektiv som skal leve sammen med et 50-200 objektiv senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...