Linepusle Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Så flott sykkelbanen ble...gått forbi mange ganger, aldri tatt bilde. (Ville ikke fått det til så bra, du er god til å SE) Takk! Lyset var veldig skarpt da sola kom gjennom det mørke skydekket. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Dramatisk bilde av sykkelbanen, den ser nesten farlig glatt ut? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Veldig flotte bilder i og utenfor spoiler! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Dramatisk bilde av sykkelbanen, den ser nesten farlig glatt ut? Nei, ikke glatt, bare våt og belyst med skarp morgensol Heldigvis noen dager siden minusgrader. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Veldig flotte bilder i og utenfor spoiler! Takk for det! Spoilerbildet burde jeg tatt mer rett forfra, det så jeg da jeg lastet det ned, men da var jo skyggen borte... Begge bildene ble tat på vei til jobb, og da blir innstillinger og komposisjoner ofte litt hastige og lystige? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Nå røyner det på... Tur i Estenstadmarka med Randi idag. Da fanget jeg blant annet dette: 27. april: Glatt vann 1/150s, f/8, 200 mmm, ISO 200 Mer glatt vann Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Den ble jo flott,Linepusle....(men jeg syntes du hang litt skummelt utover dammen), jeg fikk ikke til noe der...får heller bruke blåveisen som solen gjorde så vakker. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 27. april: fin bruk av naturens rekvisitter... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Takk for det! Spoilerbildet burde jeg tatt mer rett forfra, det så jeg da jeg lastet det ned, men da var jo skyggen borte... Begge bildene ble tat på vei til jobb, og da blir innstillinger og komposisjoner ofte litt hastige og lystige? Ja, regnet med at vinkelen var pga skyggen. Dessuten er jo det å ta et bilde i farta noe helt annet enn å plante stativet, for så å bruke god tid på å bedømme. Flotte bilder 27 og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå