Akidon Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Hei Jeg har sett etter ny tv en liten stund nå, men i jungelen av modelnummer er det søren ikke lett å bli klok. Her sett på denne fra nett on nett som ligger omtrent på budsjettet mitt. I tillegg har jeg følgende kandidater fra prisguiden. Men hva som skiller 5500 fra 5705 finner jeg ikke helt ut av. Ut i fra det jeg har lest er menysystemet på phillips litt knotete. Så heller litt mot en av samsungene. Spørsmålet blir da hva er forskjellen på samsungene. Er det bare diverse dill dall som wifi osv, eller er det forskjell i panelene? Uansett kravene mine er så god som mulig bildekvalitet til en pris som er så nærmt som mulig 6000 kroner som mulig. Håper noen kan gi meg en liten pekepinn på hva som er forskjellen på disse tvene. På forhånd takk. =) Endret 31. mars 2013 av Akidon Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Du kan studere forskjellene her ES5705 har satelittdekoder innebygd også hvis du vil ha kortet rett i tv'en og har Canal Digital. Det er vel forskjellen kontra ES5505. EH5305 derimot er en noe kjipere modell som bl.a. er en god del tykkere og mangler mulighet for opptak via innebygd dekoder. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Takk det var meget oppklarende. Endte opp med tilbudet fra elkjøp UE50ES5505 som går ut ved midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå