MokkaKaffi Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 <could not connect to Steam network> den meldinger få jeg hver gang jeg skal logge inn på steam. Jeg har prøvd med både dem lille cs 1.6 steam og den store, men det går ikke med noen. Videre på meldingen jeg får når jeg skal connecte står det: Either the Steam network is currently not running, or your internet connection is down. Please check your internet connection and try again> Jeg har brannmur i routeren fra NGT, men jeg har klart å connecte til steam før en gang, da med den lille steam filen, men siden den tok så lang tid å laste ned cs uinstallerte jeg det. Når jeg senere har prøvd å installere det igjen kan jeg ikke connecte! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 det er steam nettverket, det er ikke routeren din...mest sannsynlig den feilmeldingen er standard uansett bare du ikke får logget på steam, samme hva F. som er feil... uansett jeg får ikke prøve å logge på engang idag... Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg hadde samme problemet, laget meg en ny bruker og kom rett inn Prøv det du Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det er opprettet en egen prioritert tråd for Counter-Strike 1.6. Vennligst bruk den, så vi slipper 196 tråder om samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg